اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

مدیرعامل شرکت امواج رسان: حمایت از تولید ملی منجر به اشتغال‌زایی می‌شود+ویدئو

مرتضی کبیری گفت: حمایت از تولیدکنندگان ملی و تهیه کالای ایرانی به کارآفرینی و اشتغال کمک کرده و مشکلات صنعت کشور را کاهش می‌دهد.

مرتضی کبیری گفت: حمایت از تولیدکنندگان ملی و تهیه کالای ایرانی به کارآفرینی و اشتغال کمک کرده و مشکلات صنعت کشور را کاهش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید و اقتصاد)، مرتضی کبیری مدیرعامل شرکت امواج رسان در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در خصوص فعالیت این شرکت گفت: تولید انواع سیم و کابل‌های مخابراتی، ساختمانی، شبکه و آی تی و همچنین تولید ماشین‌آلات ساخت سیم و کابل از فعالیت این مجموعه است.

کبیری عنوان کرد: تولیدات این شرکت به صورت مستقیم به کشورهای عراق و افغانستان صادرات می‌شود.

وی مشکلات بازگشت ارز حاصل از صادرات و چند نرخی بودن ارز را از چالش‌های صادرات برشمرد و گفت: همین موضوع باعث شده به صورت نقدی کار کنیم.

مدیرعامل شرکت امواج رسان بیان کرد: نبود سرمایه بزرگترین چالش این صنعت است و بانک‌ها همکاری لازم با تولیدکنندگان ندارند. اگر سرمایه مورد نیاز شرکت‌ها تامین باشد تولیدکنندگان و جوانان پر توان ایران به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا می‌کنند.

کبیری در پایان گفت: کمک کنید تولیدکنندگان داخلی پیشرفت کنند و از تولیدکنندگان داخلی خرید کنید تا کارآفرینی و اشتغال صورت بگیرد و مشکلات صنعت کشور حل شود.

حمایت از تولیدکنندگان ملی و تهیه کالای ایرانی به کارآفرینی و اشتغال کمک کرده و مشکلات صنعت کشور را کاهش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا