اقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتصنعت و معدنصنعت ومعدنفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

مدیرعامل شرکت توسعه داده پردازی سپنتا: افزایش تولید با ثبات در بازار ارز محقق می‌شود+ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، احمد قادری مدیرعامل شرکت توسعه داده پردازی سپنتا در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در خصوص فعالیت این شرکت گفت: با حدود ۱۶ سال سابقه در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای پروژه‌های شبکه دیتا سنتر و حفاظت الکترونیک و اجرای پروژه‌های ملی در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و صنایع بزرگ فعالیت دارند.

قادری عنوان کرد: پس از ورود به عرصه تولید کالاهای حوزه شبکه، بازارهای صادراتی را شناسایی کرده و اقدام به صادرات محصولات نموده‌ایم.

وی مشکلات ارزی را بزرگترین چالش‌ صنعت الکترونیک برشمرد و گفت: این مشکل تامین کنندگان مواد اولیه را درگیر نموده و ثبات در بازار ارز باعث پیشرفت قابل ملاحظه ای می‌شود.

این فعال صنعت الکترونیک بیان کرد: سهولت در دریافت مجوزها، تثبیت قیمت ارز و تامین ارز مورد نیاز تولیدکنندگان راهکارهایی برای افزایش تولید شرکت‌ها خواهد بود و حمایت دولت از تولیدکنندگان به رفع موانع موجود کمک کرده و فعالیت شرکت‌های خصوصی منجر به پیشرفت حوزه فناوری در سطح کشور می‌شود.

احمد قادری در پایان نمایشگاه الکامپ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت فعال شرکت‌ها نمایشگاه پرباری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا