اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدن

مدیرعامل شرکت دانش بنیان زاگرس صنعت آرکا: قاچاق کالا همچنان مانع تولید

رسول نباتی آریان گفت: مقام معظم رهبری بارها بر حمایت از صنعت و تولید داخلی به ویژه صنعت دانش بنیان تاکید داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، رسول نباتی آریان گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکرات و تاکیدات رهبری باز هم شاهد ورود قاچاق کالا به ویژه کالاهایی که مشابه داخلی داشته و توسط نیروهای متخصص داخلی و صنعت دانش بنیان انجام می شود و همین امر در نهایت منجر به کاهش تولید و در  پی آن  بیکاری‌های کارگران در پی خواهد داشت .

وی ادامه داد: یکی از کالای قاچاق که منجر به مشکلاتی برای تولیدات داخلی به وجود آورده ورود پمپ‌های صنعتی است که متاسفانه توسط شرکت‌های مختلف در کشور وارد می شود و زنگ خطری است برای شرکت‌های دانش بنیان و بدیهی است. مسئولین ذی‌ربط از جمله بازرسی کل کشور، وزارت صمت، سازمان توسعه‌و‌تجاری و همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران  می‌بایست با برخورد قاطع و ممانعت از ورود کالای قاچاق و از فروپاشی خانواده‌ تولیدات ایرانی جلو گیری کنند.

 نباتی آریان در پایان اظهار داشت: شرکت دانش بنیان زاگرس صنعت آرکا یکی از پیشگامان تولید پمپ‌های هوا خنک صنعتی در ایران می باشد که اخیرا با ورود پمپ های قاچاق عملا نسبت به ادامه کار مایوس و با مشکلات جدی مواجه خواهد شد و در صورت  ادامه این روند این کارخانه تولیدی تعطیل خواهد شد./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا