اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتولید+شرکتهاصنعت و معدنفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک مگا مداوم: شاهد خروج نیروهای متخصص از کشور هستیم+ویدئو

محمدحسین رضائیان گفت: مسئولین برای جلوگیری از فرار مغزها و خروج متخصصین تدبیری بیندیشند تا به جای آن با صادرات کالا و محصولات ارز وارد کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، محمدحسین رضائیان مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنایع الکترونیک مگا مداوم در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین الملل الکامپ در خصوص فعالیت این شرکت گفت: صنایع الکترونیک مگا مداوم در زمینه تولید یوپی‌اس و استابلایزر فعالیت دارد از حضور متخصصین خبره بهره‌مند است.

رضائیان عنوان کرد: با وجود استعدادهای صادراتی فراوان متاسفانه شاهد خروج نیروهای متخصص از کشور هستیم، مسئولین برای جلوگیری از فرار مغزها تدبیری بیندیشند تا به جای آن با صادرات کالا و محصولات ارز وارد کشور شود.

وی در خصوص مشارکت بخش خصوصی در تصمیم گیری‌ها اینگونه گفت: از بخش خصوصی در سیاستگذاری‌ها نظرخواهی شود، شاید مسئولین در پیاده سازی خواسته‌های بخش خصوصی دچار مشکل هستند.

رضائیان در پایان در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ گفت: نمایشگاه ها زیرساخت لازم را برای کمک به صنعت کشور ندارند و متاسفانه به جای خدمات بهتر و با کیفیت به تولیدکنندگان به مکانی برای کسب درآمد تبدیل شده است و هیچ حمایتی از صنعت در نمایشگاه دیده نمی‌شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا