اخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارخوزستانشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان: رکورد تولید آهن اسفنجی /تلاش برای بهره‌برداری واحد فولادسازی در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از رکورد تولید آهن اسفنجی در این شرکت در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد واحد فولادسازی این شرکت در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین) ،حسین کهزاد در خصوص عملکرد این شرکت در یکساله ۱۴۰۱ اظهار کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد شادگان یک توقف اضطراری ۱۲ روزه داشت و بعد از آن محدودیت‌های گاز و برق اعمال شد که همه این موارد باعث کاهش تولید شد.

وی افزود: اما با تلاش و جدیت همکاران در شرکت صنعت فولاد شادگان توانستیم با تولید بیش از ۸۰۷ هزار تن آهن اسفنجی از رکورد سال گذشته (۱۴۰۰) عبور کنیم و عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان بخش انرژی (تامین برق، گاز) و مواد اولیه را از عمده مشکلات صنعت فولاد شادگان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: محدودیت‌های برق و گاز سال گذشته گریبان‌گیر صنعت فولاد شد و محدودیت‌هایی را برای تولید ایجاد کرد و منجر به کاهش تولید شد و امسال امیدواریم با چنین محدودیت‌هایی مواجه نباشیم.

کهزاد عنوان کرد: البته در سال ۱۴۰۱ با هماهنگی که میان فولاد خوزستان، فولاد شادگان، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز انجام شد، نسبت به سال قبل توقفات کمتری ناشی از محدودیت انرژی داشتیم که همین امر باعث شد عملکرد مطلوبی در تولید داشته باشیم./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا