اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

مدیرعامل شرکت فرآور شریف سبز و عضو استصنا:این شرکت با ارائه محصولات کیفی در بازار عراق رقبای انگلیسی و اروپایی را کنار زده است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس رضا مروج آل علی گفت: شرکت فرآور شریف سبز در زمینه تولید مواد شیمیایی بازدارنده های خوردگی در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی فعالیت می کند،که حدود ا ۱۰ سال است که محصولاتمان را به کلیه صنایع پتروشیمی ،پالایشگاهی و صنعت بالادستی ارائه می دهیم.

این عضو استصنا با بیان اینکه شرکت فرآور شریف سبز در حوزه صادرات نیز فعال است ، بیان کرد در این زمینه توانستیم رقبای انگلستانی و اروپایی را در کشور عراق کنار بزنیم.

این تولیدکننده در خصوص برگشت ارز حاصل از صادرات گفت: مشکل اصلی ما رفع تعهدی است که بخاطر بروکراسی های اداری دیر اقدام شد که متاسفانه با دستورالعمل های جدید ادامه صادرات را برای شرکت ما محدود کرد.

مروج آل علی افزود: بحث تامین ارز ، زمان بردن تامین ارز و تحریم ها و سیاست های جدید عراق باعث محدودیت صادرات شده است.

این تولیدکننده برگزاری بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز،پتروشیمی را بسیار خوب ارزیابی کرد و از مسئولین خواست سالن ها و غرفه های بزرگتری را با توجه به وسعت نمایشگاه در نظر بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا