اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدننساجینمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

مدیرعامل شرکت نفیس نخ خبر داد: سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی تومانی برای توسعه تولید به دلیل استقبال از محصولات این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، دکتر احمد جریان ، مدیرعامل شرکت نفیس نخ با بیان اینکه این شرکت با هدف توسعه صادرات و مذاکرات  با مشتریان خارجی در سه دوره نمایشگاه نخ استانبول حضور داشته است، گفت: حضور در نمایشگاه علاوه بر حضور در بازارهای خارجی باعث اطلاع بیشتر در خصوص  دانش و فن آوری های روز و همچنین محصولات جدید و نوآور کشورهای صاحب این صنعت نیز می شود.

جریان افزود:با توجه به پتانسیل صادراتی محصولات نفیس نخ حدود یک سوم محصولات تولیدی این شرکت قابلیت صادراتی دارند و مابقی در بازار داخل ارائه می شوند.

مدیرعامل شرکت نفیس نخ خاطرنشان کرد: .با وجود محدودیت در ظرفیتی که داشتیم، صادرات را شروع کردیم و این فرآیند رو به جلو می باشد  که یکی از آثار آن حضور در نمایشگاههای بین المللی خارج در کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد:  نفیس نخ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نخ های پلی استر در ایران می باشد که از نظر تنوع در تولید متنوع ترین محصولات مختلف مورد استفاده در صنایع فرش، پتو، پرده و پارچه های رو مبلی و … تولید می کند.

جریان  افزود : بیش از هزار نوع محصول را ما با رنگ های مختلف تولید می کنیم و همه تولید این شرکت به صورت سفارشی هست.

مدیرعامل شرکت نفیس نخ  گفت: به واسطه دانش فنی که در مجموعه نفیس نخ وجود دارد با کیفیت ترین محصول در این شرکت تولید می شود به همین جهت تقاضا برای محصولات ما در داخل و خارج کشور فوق العاده بالا هست شاید میزان تقاضا برای تولید محصول ما بیش از دوبرابر تولیکارخانه باشد.

جریان در پایان عنوان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته  برای توسعه تولید مجموعه نفیس نخ ، یک سرمایه گذاری ۵۰۰ ملیارد تومانی انجام دادیم که درحال استقرار ماشین آلات جدید هستیم که بتوانیم ۵۰% ظرفیتمان افزایش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا