اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتولید+شرکتهاکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

مدیرعامل شرکت نیکونام نهاوند” لبنیات همسایه”: افزایش مالیات بر تولید باعث تعطیلی کارخانجات کوچک و متوسط می شود

حمید سوری می گوید: با افزایش مالیات بر تولید، تولیدکنندگان ترجیح می دهند قبل از اینکه بدهکار مالیاتی تبدیل شوند، کارخانه خود را تعطیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، مدیرعامل شرکت لبنی نیکونام نهاوند “لبنیات همسایه” در خصوص ارزیابی وی از سال ۱۴۰۲ برای کسب و کارها گفت : امسال در بخش تولید با فرسودگی ماشین الات خط تولید مواجه بودیم  از طرفی هزینه  خرید قطعات سنگین تر از  هزینه خرید خود دستگاه بود  و متاسفانه در این خصوص تسهیلاتی از سمت دولت برای بخش خصوصی و صنعتگران در نظر گرفته نشد.

سوری در خصوص پیش بینی وی از سال آتی با توجه به افزایش در آمدهای مالیاتی دولت از بخش تولید تصریح کرد: افزایش درامد مالیاتی دولت از کسب کار و دیده شدن آن در بودجه سال آینده موجب می شود  مردم اعتماد خود را به دولت از دست بدهند چرا که  دولت نتوانسته در بخش اقتصاد کارآمد باشد ولی اگر در بخش مالیات ستانی  شاهد رشد افزایشی باشیم سبب خواهد شد که قبل از اینکه تبدیل به  یک بدهکار مالیاتی شویم، تعطیلی را ترجیح دهیم .

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی صنایع لبنی در پایان پیشنهاد کرد: مبارزه محکم با فساد اقتصادی ،ثبات قوانین و مقررات ، عدالت اجتماعی و دوری از هرگونه اختلاف چه درونی و بیرونی باعث کمک به تولید و اقتصاد کشور می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا