اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/مدیرعامل شرکت پدیده انرژی پارسیان و عضو استصنا: زمان بر بودن طول قرارداد با شرکتهای دولتی معضل بزرگ بخش خصوصی است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، دکتر محمدرضا عابدینی گفت:شرکت پدیده انرژی پارسیان با نام تجاری پپکو با چشم انداز تولید تجهیزات خاص ابزار دقیق الکترونیک و مکانیک در حوزه انرژی در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است.

تمرکز اصلی این مجموعه به کار گیری دانش فنی، نوآوری، تحقیق و توسعه تولید تجهیزات خاص ابزار دقیق نیوماتیک، هیدرولیک و الکترونیک بر پایه فناوری های جدید و منطبق با استانداردهای جهانی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی می باشد.

مدیرعامل شرکت پدیده انرژی پارسیان افزود: شرکت پپکو به عنوان یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان رضوی با ایده محوری ساخت یک دستگاه لاین بریک (Line Break) در شیرهای خودکار خطوط انتقال گاز فشار قوی (LBS) به عنوان نخستین محصول فناورانه شروع به فعالیت نموده است. پپکو به عنوان اولین تولید کننده ای است که موفق به دستیابی دانش فنی انواع اکچویتر در اندازه های ۴ تا ۵۶ اینچ هم می باشد.

علاوه بر اکچویتور پپکو یکی از پیشروترین تولیدکنندگان محرک شیر در ایران است.

این عضو استصنا بیان کرد:مهمترین چالش ما طول مدتی است که قرارداد باا شرکت های دولتی قطعی می شود و گاها تا شش ماه طول می کشد تا آن زمان کل قیمت ها تغییر کرده است.

عابدین ضمن تقدیر از انجمن استصنا گفت: این انجمن فرقی بین شرکتهای تهرانی و شهرستانی نمی گذارد و با توجه به اینکه شرکت ما از پایتخت دور است ولی توجه و معرفی شرکت از طرف استصنا به خوبی صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا