اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتتولید+شرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

مدیرعامل شرکت کاروژ در گفت و گو با تولید آنلاین: تولیدکنندگان از لحاظ تامین مواد اولیه و ارز دچار مشکل هستند + ویدئو

مجتبی علیشاه: تولیدکنندگان از لحاظ تامین مواد اولیه، ارز و گرفتن وام با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت کشور، مجتبی علیشاه مدیرعامل شرکت کاروژ در خصوص تولیدات و زمینه های فعالیت این شرکت به خبرنگار تولید آنلاین گفت: جدیدترین محصول این شرکت نردبان های خانگی است که به غیر مصارف خانگی برای مشاغلی از قبیل نصب دوربین و کابینت و غیره استفاده می شود. این محصول دارای ۲ سال گارانتی تعویض بوده و دارای رنگ بندی کامل می باشد و در پلاسکوها، ابزارفروشی ها و قفسه فروشی ها برای عموم مردم قابل تهیه می باشد.

علیشاه درباره برنامه های صادراتی این شرکت گفت: این شرکت پیش از این با محصول و مارک متفاوت صادرات به کشورهای همسایه را داشته است و مد نظر داریم که صادرات این محصول نیز به کشورهایی مثل عراق، کویت و حتی اروپا انجام گیرد.

وی درباره چالش های تولید افزود: تولیدکنندگان از لحاظ تامین مواد اولیه و ارز و گرفتن وام با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و ما از مسئولان خواستار کمک بیشتر به تولید کنندگان هستیم زیرا هر تولیدکننده ای توانایی فعالیت در مسیرهای ساده تر را دارد اما برای بهره وری و کمک به اقتصاد کشور همیاری مسئولان لازمه کاراست. به عنوان مثال همین مجموعه با بیش از ۵۰ نفر مشغول به کار، به اشتغال زایی و ترقی کشور کمک کرده ولی متاسفانه چالش های پیش روی تولیدکننده متعدد است.

مدیرعامل شرکت کاروژ در پایان اضافه کرد: از مردم خواستاریم که از تولیدات داخلی حمایت کنند زیرا این چرخه ای است که هر دوی تولید کننده و مصرف کننده را متاثر کرده و در قیمت ها اثر مثبتی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا