اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتولید+شرکتهاصنعت و معدنفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهچند رسانه ای

مدیر فروش شرکت مهندسی و ساخت پرداس انرژی: تامین مواد اولیه و بهای تمام شده چالش اصلی صنعت باتری است+ ویدئو

شرکت مهندسی و ساخت پرداس انرژی ،اولین تولیدکننده باتری های نیکل کادمیموم در بخش خصوصی کشور می باشد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس علیرضا بیاتین،مدیرفروش شرکت مهندسی و ساخت پرداس انرژی در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ گفت: این شرکت در زمینه تولید باتری صنعتی فعالیت دارد، باتری هایی صنعتی یو پی اس سی هستند که زمان قطعی برق باطری و دستگاه یو پی اس به کمک مصرف کننده می آید.

وی با بیان اینکه شرکت مهندسی و ساخت پرداس انرژی شهرک صنعتی اشتهارد واقع شده افزود: به تازگی این شرکت باتری نیکل کادمیموم را تولید می کند، اولین تولیدکننده در بخش خصوصی هستیم که این باتری ها را تولید می کنیم.

بیاتین چالش این صنعت را قیمت تمام شده محصول را عنوان کرد و گفت: تامین و قیمت مواد اولیه خود باعث افزایش بهای تمام شده محصولات شده و ما همواره در تلاش هستیم که این هزینه ها کاهش یافته تا مصرف کنندگان نیز محصولات را با حفظ کیفیت با قیمت مناسبتری تهیه نمایند.

وی افزود: از سازمان ها از جلمه وزارت صمت و گمرک می خواهیم تا به شرکتها کمک کنند تا مواد اولیه با قیمت مناسبتری به دست تولیدکنندگان برسد تا محصولات با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان برسد.

بیاتین تصریح کرد: تهیه مواد اولیه در صنعت باتری چالش این است که این مواد اولیه از خارج و از کشورهای همسایه و چین وارد می شود که البته شرکت پرداس در سال های گذشته موفق شده بحث اعظمی از مواد اولیه خود را در داخل کشور تولید و تامین کند ، باید ترتیبی اتخاذ شود که مواد اولیه مورد نیاز این صنعت در کشور بومی سازی شود که این مسئله نیازمند حمایت ویژه مسئولین می باشد.

مدیرفروش شرکت مهندسی و ساخت پرداس انرژی با تمجید از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ بعد از چند سال تعطیلی بخاطر پاندمی کرونا، کیفیت این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا