اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد بین المللاقتصاد و تجارتبازارتجارتصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

مذاکره ایران و هند در حوزه مبادلات محصولات پروتیینی

رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با رییس سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده هند در خصوص هماهنگی‌های بهداشتی صادرات و واردات محصولات دامی تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور با آبشیهک رئیس سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده هند دیدار و در خصوص هماهنگی‌های بهداشتی صادرات و واردات محصولات دامی و آبزی‌پروری و نهاده‌های دو کشور تبادل نظر کردند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه کشتارگاهی لولو(LULU) ، نشان A مشروط سطح بهداشتی سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران را به مدیریت این کشتارگاه اعطا کرد.

نوروزی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو، موضوعات مربوط به صادرات و واردات نهاده‌های دامی، گوشت، پشم، تخم‌مرغ SPF، آبزیان و … را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بازدید از مجموعه کشتارگاهی آلانا به اتفاق کارشناسان ایرانی سازمان دامپزشکی کشور مقیم در هندوستان از دیگر برنامه‌های معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور بود که با اعطای نشان بهداشتی کلاس+ A سطح بهداشتی کشتارگاه را مشخص کردند./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا