اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتبازاربانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورستجارتصنعت و معدنلوازم خانگی

نارضایتی ۵۲ درصدی مردم از فروش قسطی لوازم خانگی

یافته‌های یک نظرسنجی در بازار لوازم خانگی ایران نشان می‌دهد ۵۲ درصد مشتریان از شرایط فروش قسطی ناراضی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، گزارش تحقیقی اکو نگار نشان می‌دهد که ۵۲ درصد مشتریان از شرایط فروش قسطی ناراضی هستند.
یافته‌های یک نظرسنجی در بازار لوازم خانگی ایران نشان می‌دهد ۵۲ درصد مشتریان از شرایط فروش قسطی ناراضی هستند.
۵۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی صورت گرفته توسط بخش افکارسنجی در پاسخ به اینکه شرایط فروش قسطی لوازم خانگی در کشور تا چه حد برایتان قابل قبول است؟ اعلام کردند شرایط را در حد کم و خیلی کم قبول دارند. در مقابل حدود ۲۰ درصد گفته‌اند شرایط فروش اقساطی را در حد زیاد و خیلی زیادی قبول دارند.
میزان تمایل به خرید قسطی
هرچند تمایل به خرید لوازم خانگی قسطی در بین پاسخگویان ملموس است، اما حدود ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان در رابطه با اینکه چقدر تمایل دارید قسطی خرید کنید؟ بیان کردند تمایل زیاد و خیلی زیادی به خرید قسطی دارند. در مقابل حدود ۳۶ درصد تمایل خود را کم و خیلی کم عنوان کرده و حدود ۲۴ درصد نیز تاحدودی به خرید قسطی تمایل داشتند.
یافته‌های این نظرسنجی که با هدف شناخت نوع رفتار و گرایش خریداران لوازم خانگی انجام شده، گویای نکات قابل تامل و کاربردی است که به تدریج منتشر می‌شود.
افراد نمونه این نظرسنجی ۳۰۰ نفر از مشتریان کالاهای لوازم خانگی در راسته امین حضور، خیابان جمهوری و خیابان شریعتی بودند که به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. در فرآیند انجام این نظرسنجی ابتدا اطمینان حاصل شد که پاسخ‌دهندگان برای خرید مراجعه کرده‌اند. سن افراد نمونه ۱۸ تا ۷۵ سال و شامل ۴۴ درصد مرد و ۵۶ درصد زن بوده است./آهام ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا