اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد بین المللاقتصاد و تجارتاهم اخبارتولید دانش بنیانشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاری

همزمان با نمایشگاه جیتکس؛ برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه شهر هوشمند دبی با حمایت صندوق نوآوری

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند همزمان با نمایشگاه جیتکس از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، نمایشگاه جیتکس (GITEX GLOBAL) که به عنوان بزرگ‌ترین و فراگیرترین رویداد فناوری و استارت‌آپ جهان مشهور است، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای منبع‌یابی در حوزه‌های متنوعی از جمله هوش مصنوعی، مخابرات، امنیت سایبری، شهر هوشمند، ارتباطات از فواصل دور (Telecommunication)، انرژی، کشاورزی، مراقبت‌های بهداشتی و … است.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه هفته فناوری جیتکس امارات (رویداد شهر هوشمند) که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست‌جمهوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در این حوزه می‌پردازند.

متقاضیان حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه تا روز شنبه، ۱۱ شهریور ماه جاری فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانیghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۲۲۸۵۵۸۶۲-۰۲۱ و ۰۹۱۲۸۴۹۷۴۷۷ تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا