اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/ مدیرعامل شرکت صنعت گستر شایسته و عضو استصنا: به دلیل کمبود نقدینگی بسیاری از واحدها ۵۰ درصد کمتر از ظرفیت خود تولید می کنند

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس محمدرضا مبینی نژاد گفت: شرکت صنعت گستر شایسته،شرکت فنی مهندسی صنعت گسترشایسته با مسئولیت محدود فعالیت خودرا ازسال ۱۳۷۶در راستای خودکفایی صنایع داخلی با تمرکز برطراحی وتولید ، تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شروع نموده است.

این عضو استصنا افزود: شرکت صنعت گسترشایسته درتولید محصول با کیفیت منطبق براستاندارهای بین‌المللی و استانداردهای ملی تاکید داشته و کلیه فرآیندهای تولید و تست را تحت کنترل ونظارت واحد کنترل کیفیت انجام می‌دهد.

شرکت صنعت گسترشایسته علاوه بردارا بودن پروانه بهره برداری از وزارت صنعت معدن و تجارت عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران نیز می‌باشد . این شرکت گواهینامه‌های ISO 9001- Fire Test Approval-Life Cycle Test را اخذ نموده است.


وی در ادامه بیان کرد:شرکت صنعت گستر شایسته جزء اولین شرکت‌های تولید کننده پلاگ ولو درکشور می‌باشد و در حال حاضر شیرآلات پلاگ ولو را ازسایز ۲ اینچ تا ۲۴ اینچ تولید می‌نماید. این شرکت علاوه بر تولید پلاگ ولو محصولات خود را با ساخت قطعات یدکی توربین -کمپرسور- انواع ایمپلرهای صنعتی و قطعات پمپ مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی گسترش داده است.

این تولیدکننده با بیان اینکه این شرکت به کشورهای همسایه صادرات دارد، کمبود نقدینگی را مهمترین مشکل واحدهای تولیدی دانست و گفت: به همین دلیل با کمتر از ۵۰ درصد از ظرفیت خود کار می کنیم.

مدیرعامل شرکت صنعت گستر شایسته از مسئولین و دولت در خواست کرد تا با حمایت از تولید، صنعتگران را دلگرم کرده تا بتوانند در مسیر افزایش تولید قدم بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا