اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاشرکتهاصنعت و معدنویدئوچند رسانه ای

ویدئو/مدیر بازرگانی شرکت ابزار دقیق آذرسام و عضو استصنا:تامین ارز از چالش های صنعت کشور است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس فرزاد فاضلی گفت: شرکت تولیدی صنعتی ابزار دقیق آذرسام (با نام تجاری عیوض تکنیک) از پیشگامان صنعت ساخت تجهیزات کنترل کننده اتوماتیک خطوط بخار ، کنترل کننده های سطح مایعات و شیرهای کنترلی در ایران است که در سال ۱۳۷۲ توسط آقای مهندس غفار شعبانی تاسیس گردید. این شرکت با توسعه تدریجی ظرفیت تولید و زیرساخت های علمی و فنی خود، ضمن ایجاد اشتغال در داخل کشور ، گام موثری در جهت خودکفایی و قطع وابستگی کشور در زمینه ساخت و تأمین این تجهیزات برداشته است.

این عضو استصنا افزود: در حال حاضر این شرکت در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰مترمربع با تعداد بیش از ۱۰۰ نفر پرسنل در حال تولید محصولات در سایزها و تیپهای مختلف می باشد .

مدیر بازرگانی شرکت عیوض تکنیک بیان کرد:این شرکت هم اکنون با برخی از کشورهایی نظیر : ازبکستان ، چین- سوریه- ترکیه – عراق و افغانستان،آذربایجان همکاری نزدیک و صمیمانه ای در این زمینه داشته و درصدد است با گسترش هرچه بیشتر فعالیت های خود به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان این تجهیزات در سطح خاورمیانه تبدیل شود.

وی در خصوص مشکلات برگشت ارز حاصل از صادرات گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه در کشورهای چین و ترکیه دفتر داریم در این زمینه مشکلی نداریم اما در حوزه واردات با مشکل روبرو هستیم و برای تامین ارز نیز چالش داریم.

فاضلی حمایت از تولیدکننده و رفع موانع را از انتظارات تولیدکنندگان دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا