اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاری

«پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» آغار بکار کرد

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح سه‌شنبه ۱۹ دی ماه در برج میلاد تهران آغاز بکار کرد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)،شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در این رویداد ملی حضور فعالی دارند و به ارائه نیازها و فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل، نیازهای فناورانه در زنجیره آهن و فولاد می‌پردازند.

فولاد مبارکه، فولاد خوزستان (فخوز)، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر (کگل)، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد)، هلدینگ میدکو، هلدینگ صنایع و معادن ماهان، گهرزمین (کگهر)، فولاد هرمزگان (هرمز)، آهن و فولاد ارفع،گروه ملی صنعتی فولاد ایران، فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، سنگ آهن مرکزی ایران، اپال پارسیان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد اکسین، جهان فولاد کرمانشاه و… در این رویداد تخصصی حضور دارند.

میز تعمیق ساخت داخل در پنجمین دوره این رویداد شامل تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای داخلی سازی قطعات، تجهیزات، دانش فنی و فرایندهای استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی کشور می‌باشد که جزئیات آن به زودی توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

اهداء جایزه ملی فولاد ایران و تقدیر از سازندگان داخلی برتر با حضور مقامات و مسئولین به همراه رونمایی از دستاوردهای ساخت داخل و فناورانه زنجیره آهن و فولاد از دیگر برنامه های این جشنواره است.

گفتنی است، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران،امروز سه‌شنبه (۱۹ دی ماه) در برج میلاد تهران آغاز شد و به مدت ۳ روز تا ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا