اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتولید دانش بنیانشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناورینمایشگاه و رویدادتجاری

۱۴ محصول دانش‌بنیان در جشنواره فن بازار برتر شناخته شد

کمیته ارزیابی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران همزمان با اختتامیه این جشنواره و فن بازار، با لحاظ شاخص­‌های متعدد و در نظر گرفتن معیار‌های کمی و کیفی در ارزیابی محصولات در نهایت ۱۴ محصول از ۱۱ محور اصلی را به عنوان محصول برتر انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، مصطفی مافی، مدیر کمیته علمی جشنواره فن بازار صنعت برق ایران، در آیین اختتامیه نمایشگاه و جشنواره ضمن قرائت بیانیه کمیته ارزیابی نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران اعلام کرد ۲۳ داور پیش از برگزاری این رویداد محصولات را بررسی و ارزیابی کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

کمیته ارزیابی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران مفتخــر اســت در نخستین دوره شکل­‌گیری این جشنواره و در راســتای تحقــق اهـداف جشـنواره بـرای ایجـاد فضـای رقابتـی سـالم و پرشـور و نشـاط علمــی، تعامــل و همــکاری بیــن متخصصــان کشــور، حمایــت از تولیــدات بومــی و تکریـم نخبـگان و فعـالان برتـر صنعت برق در بررسی و ارزیابی محصولات ارائه شده مشــارکت داشــته باشــد.
دوره نخست جشنواره در ۱۴ محور اصلی شامل کنترل، ابزاردقیق، اتوماسیون، فناوری اطلاعات و هوشمندسازی، پست و ترانسفورماتور، دیسپاچینگ و مخابرات، حفاظت، روشنایی، بهره‌وری و مدیریت انرژی، ماشین­های الکتریکی، انتقال انرژی الکتریکی، انرژی‌های تجدیدپذیر، توزیع انرژی الکتریکی، تولید انرژی الکتریکی و کیفیت برق برگزار شد. از میان ۶۹۵ محصول ارائه شده به دبیرخانه، ۳۸۹ محصول از ۳۰ استان کشور برای داوری به کمیته ارزیابی جشنواره ارجاع شد. ارزیابی محصولات در دو بخش بررسی مستندات ارائه شده و ارزیابی میدانی محصولات در زمان برگزاری جشنواره توسط متخصصان و اعضای کمیته ارزیابی به صورت فشرده صورت گرفت.
 از نگاه کمیته ارزیابی، همه شرکت­ کنندگان در این جشنواره برترینند؛ چرا که بازیگران اصلی صحنه با‌شکوه جشنواره آنها هستند. کسانی که امید به بهتر بودن، رشد و تعالی را برای خود و کشور متصورند. حضور تک تک عزیزان را ارج می­‌نهیم و برای رسیدن به قله موفقیت و سربلندی به یاری و همراهی همگی شما نیازمندیم.
کمیته ارزیابی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با لحاظ شاخص­‌های متعدد و در نظر گرفتن معیار‌های کمی و کیفی در ارزیابی محصولات در نهایت ۱۴ محصول از ۱۱ محور اصلی را به عنوان محصول برتر انتخاب کرد. همچنین، بر اساس نظر و جمع بندی کمیته ارزیابی تعداد ۱۷ محصول ارائه شده در جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.
جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران محل هم‌رسانی محصولات واقعی و نیاز‌های واقعی است که در صنعت برق در برخی بخش‌­ها شاهد اتصال نسبتا مناسب حلقه­‌های زنجیر هستیم لیکن ساماندهی مناسب این چرخه رسیدن به مقصد را تسریع می‌کند. کمیته ارزیابی با رصد فعالیت­‌ها و محصولات ارائه شده در جشنواره نخست، امیدوار است با گشایش این دریچه رو به روشنایی، سال­‌ها و دوره­‌های آتی را با شکوه و بالندگی بیشتر و در سطوح بالاتر و تحرک بیشتر حوزه­‌های مغفول مانده و مورد نیاز صنعت برق کشور شاهد باشیم که این مهم با همت تمام بازیگران و ذینفعان زنجیره ارزش در صنعت برق و حمایت­‌های مادی و معنوی محقق خواهد شد./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا