اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیبازارتجارتصنعت و معدنصنعت ومعدن

آخرین وضعیت جایگاه‌های عرضه بنزین/ ۹۷ درصد جایگاه‌های سوخت در مدار

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: اکنون بیش از ۹۷ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار سرویس قرار دارند و شرایط عادی و نرمال است، از ۱۸۰ جایگاه شهر تهران نیز شاید تنها ۳ یا ۴ جایگاه مشکل داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،جعفر سالاری‌نسب ، درباره آخرین وضعیت سامانه هوشمند سوخت اظهار داشت: در ساعات اولیه ایجاد اختلال در سامانه کارت هوشمند سوخت و سوخت‌گیری با کارت ما نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کردیم و اکنون تقریبا تمام ۴۲۰۰ جایگاه عرضه بنزین در مدار سرویس قرار دارند و توزیع سوخت بوسیله کارت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت کاملا برطرف شده، افزود: اکنون بنزین با همان نرخ ۱۵۰۰ تومانی به متقاضیان عرضه می‌شود و غیرفعال بودن برخی جایگاه‌ها در سراسر یا مربوط به سوختن هارد، خراب بودن تلمبه‌ها و یا انجام تعمیرات است و ربطی به اختلال پیش آمده در سامانه ندارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تاکید کرد: اکنون بیش از ۹۷ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار سرویس قرار دارند و شرایط عادی و نرمال است، از ۱۸۰ جایگاه شهر تهران نیز شاید تنها ۳ یا ۴ جایگاه مشکل داشته باشد، در کل مشکلی برای توزیع سوخت نداریم و تاکید ما نیز روی سوخت‌گیری بوسیله کارت است که اکنون در حال اجرا است.

وی درباره روند ایمن‌سازی برای جلوگیری و تکرار مجدد اختلال در سامانه گفت: پدافند غیر عامل روی این موضوع کار می‌کند و اکنون توزیع سوخت بوسیله کارت با نرخ ۱۵۰۰ تومان و همچنین با نرخ آزاد ۳ هزار تومانی در حال انجام است.

سالاری‌نسب یادآور شد: این بار نسبت به دفعه گذشته جایگاه‌ها خیلی سریعتر وارد مدار و سرویس عملیاتی شدند و توزیع به موقع انجام می‌شود.

روز دوشنبه ۲۷ آذرماه در پی حمله سایبری به سامانه سوخت کشور؛ عرضه بنزین به مردم دچار اختلال شده بود./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا