اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورستجارتدارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدن

آمادگی شعب ارزی بانک شهر برای خدمات رسانی به فعالان صنعت دارو و گشایش اعتبارات اسنادی از محل اعتبارات قطر

معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از آمادگی شعب ارزی این بانک برای خدمت رسانی به فعالان صنعت دارو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، روابط عمومی بانک شهر با اعلام این خبر افزود: با عنایت به برنامه ریزی های به عمل آمده توسط هیات مدیره بانک و به‌ منظور حمایت از امنیت بهداشتی و دارویی کشور، بانک شهر ‌صرفا در شش ماهه نخست سال جاری مبادرت به پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنعت داروسازی کرده است.
وی تصریح کرد: در همین راستا شعب و واحدهای ارزی منتخب بانک شهر با ارایه خدمات چابک و سریع آمادگی کامل در ارایه خدمات ارزی به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی را دارند. همچنین در راستای تعاملات به وجود آمده با بانک های کشور قطر بانک شهر آمادگی گشایش اعتبارات اسنادی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی از اروپا و هند را از طریق بانک های قطر با شرایط رقابتی دارا می باشد.
معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر گفت: بدین منظور شعب منتخب بانک در شهر تهران و کلیه شعب مرکزی در استان ها آمادگی ارایه این خدمت را خواهد داشت.
این گزارش می افزاید؛ اسامی شعب ارزی بانک شهر در شهر تهران بدین شرح است: مستقل مرکزی(خیابان سپهبد قرنی)، مستقل ارزی شاهنامه(خیابان استاد نجات الهی بالاتر از بانک تجارت)، مستقل ارزی بلوار میرداماد (بلوار میرداماد، بین نفت شمالی و نیل)، آیت الله کاشانی، پاکنژاد، ایران زمین-مهستان،شهرداری مرکز، میدان فردوسی، میدان آرژانتین، ملاصدرا، اسفندیار، کامرانیه، شریعتی- میرداماد و خرمشهر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا