اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتشکلهاحمل و نقلخودروشرکتهاصنعت و معدن

ارائه خدمات امدادخودروی ایران به همه خودرو‌ها

مدیرعامل شرکت امداد خودروی ایران از ارائه خدمات امدادی این شرکت به محصولات ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و بهمن موتور به صورت سراسری به ویژه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید و اقتصاد)،سیدعباس حسینی در نشست تشریح خدمات امدادی ایران خودرو در ایام نوروز گفت: مالکان این خودرو‌ها برای دریافت خدمات می‌توانند با سرشماره امداد خودروی ایران به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند همچنین با مراجعه به وبگاه امداد خودروی ایران و یا از طریق نرم افزار بسپور (bespor) خدمات امدادی مورد نیاز خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از خدمات امدادی مورد نیاز خودرو‌ها در محل ارائه می‌شود افزود: امدادگران این شرکت، ۱۲۰ فعالیت تعمیراتی را با حدود ۴۰۰ قطعه و با میانگین زمان انتظار ۲۵ دقیقه ارائه می‌کنند.

حسینی گفت: البته ۳۰ درصد از خودرو‌ها به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد حمل و در سریعترین زمان برای این خودرو‌ها پذیرش انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با ۱۵۰۰ گروه امدادی در سطح ۱۵۰۰ شهر و روستا و در ۲۰۰ هزار کیلومتر جاده به صورت شبانه روزی خدمات امدادی را ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت امداد خودروی ایران همچنین گفت: تامین قطعات امداد خودرو در اولویت شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو است و در مواردی که کسری قطعه برای امدادخودرو داشته باشیم با اخذ مجوز از منابع و تولیدکنندگان مطمئن تامین می‌کنیم.

حسینی وجود امدادخودرو‌های متفرقه را چالشی برای ارائه خدمات مطلوب خودرویی عنوان کرد و گفت: مردم و مالکان خودرو‌ها خدمات خودرویی را از امدادخودرو‌های مجاز دریافت کنند./خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا