اخبار تصویریاخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتولید+شرکتهاکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور از گروه صنایع غذایی ب.آ + تصاویر

دکتر محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در جریان سفر دو روزه به شیراز و بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی با استقبال رسمی جمال رازقی جهرمی وارد کارخانه شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، در این بازدید دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

مهندس جمال رازقی جهرمی با معرفی گروه تولیدی ب .آ ، توضیحاتی در خصوص فرآیند تولید با تاکید بر حفظ ایمنی، سلامت و کیفیت مواد غذایی و انواع محصولات ارائه داد.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی ب.آ با اشاره به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و استقبال مصرف کنندگان از غذاهای آماده و نیمه آماده اظهار کرد: طرح توسعه شرکت ب.آ در دستور کار قرار گرفته است و در این خصوص با توجه به مشکلات موجود، خواستار حمایت و همراهی کلیه دستگاه های اجرایی در جهت رفع موانع و تسهیل امر تولید می باشیم.

دکتر محسن کوشش تبار ضمن تشکر از مدیرعامل گروه تولیدی ب.آ به واسطه تلاش های مستمر درایجاد اشتغال پایدار و تولید غذاهای سالم و مقرون به صرفه به لحاظ اقتصادی ضمن تاکید بر حل مشکلات موجود به مسئولین یادآور شدند : با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید داخلی ، مدیران و مسولین اجرایی بایستی تلاش حداکثری خود را در راستای حل مشکلات کارآفرینان به کار گیرند.

در پایان مدیران با بازدید از تمامی بخش های تولید از نزدیک با فرآیند تولید غذاهای آماده و نیمه آماده منجمد ب.آ ، آشنا گردیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا