اخبار تصویریاخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتتشکلهاشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگینمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران آغاز به کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران HAMEX صبح امروز چهارشنبه 3 آبان ماه 1402 افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران HAMEX صبح امروز(چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲) با حضور محمد مهدی برادران؛ معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، محسن شکراللهی؛ مدیرکل صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت، اکبری تالار پشتی؛ رئیس کمیسیون صنایع مجلس، معاون بازرگانی وزارت صمت، عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی افتتاح شد.

بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این رویداد حضور دارند که از این تعداد ۱۷ شرکت خارجی و ۱۲ نمایندگی هستند و شامل گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) می شود.

نمایشگاه لوازم خانگی تهران امسال با تاکید بر سه محور اصلی امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه صنعت لوازم خانگی و نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و از برنامه های جدید این رویداد می توان از رویداد Ted talk و Tech tourصنعت لوازم خانگی و البته تورهای دانشجویی و دانش آموزی نام برد.

رویداد Ted talkو برگزاری تورهای دانشجویی و دانش آموزی با انتقال دانش و تجربه صنعتگران و نخبگان و البته آشنایی جوانان و نوجوان با فرآیند تولید و در واقع توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی صورت گرفته است.

انجمن صنایع لوازم خانگی و به عبارت دیگر، مجری برگزاری نمایشگاه روز گذشته از راه اندازی سامانه جستجوی شغل با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد که قرار است به واسطه آن ارتباط مستقیم میان صنعتگران و علاقه مندان به فعالیت در صنعت لوازم خانگی رقم بخورد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از  3 الی ۶  آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ عصر از این رویداد بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا