اقتصاداقتصاد و تجارتتجارتخودروشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

توضیح ایران خودرو درباره فراخوان واریز وجه اولویت‌های سال ۱۴۰۳

بر اساس اعلام روابط عمومی ایران خودرو همه متقاضیان نوبت بندی شده برای تکمیل وجه خودرو‌های ثبت نامی فراخوان خواهند شد، حتی اولویت‌های بهار و تابستان سال آینده هم که موفق به واریز نشده اند، مجدد بر اساس شرایط تولید فراخوان خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، در روز‌های گذشته ایران خودرو با ارسال پیامک به ثبت نام کنندگان خودروی دنا پلاس اتوماتیک در سامانه یکپارچه فروش که اولویتشان سال ۱۴۰۳ است؛ اعلام کرده که ظرفیت محدودی برای پیش فروش خودروی “دنا پلاس اتوماتیک ارتقا یافته” فراهم شده و متقاضیان میتوانند واریز وجه کنند. 

این پیامک ابهامات زیادی برای ثبت نام کنندگان ایجاد کرد. 

روابط عمومی ایران خودرو گفت: با اعلام برنامه فروش در سامانه یکپارچه در اسفندماه سال گذشته، متقاضیان برای بیش از ۷۰۰ هزار خودرو که بالاتر از ظرفیت تولید و فروش سالانه ایران‌خودرو بود، ثبت نام کردند و با توجه به استقبال بیش از حد انتظار، براساس سیاست‌های وزارت صمت، تمامی متقاضیان اولویت‌بندی شدند و در همان اسفند اولویت افرادی که ثبت سفارش کردند، اعلام شد، اما هیچ وجهی از متقاضی دریافت و قراردادی منعقد نشد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، همان‌طور که در بخش‌نامه منتشر شده بر روی سامانه نیز اعلام شد، متقاضیانی که ثبت سفارش کرده بودند، بر اساس اولویت برای واریز و تکمیل وجه فراخوان می‌شوند. تا پیش از واریز وجه و قطعی شدن ثبت‌نام، خودروساز هیچ تعهدی به متقاضی ندارد و پس از واریز وجه مشتری در نوبت تحویل خودرو قرار می‌گیرد. 

همچنین متقاضیان نوبت بندی شده هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و تمامی آنان به نوبت برای تکمیل وجه فراخوان خواهند شد و مطابق خودروی ثبت درخواست شده و با استاندارد‌های جدید ۸۵ گانه طی ماه‌های آینده در نوبت دریافت خودرو قرار می‌گیرند، حتی متقاضیانی که قبلا فراخوان شده ولی موفق به واریز نشده باشند، در صورتی‌که از اولویت‌های بهار و تابستان سال آینده باشند، مجدد بر اساس شرایط تولید فراخوان خواهند شد./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا