اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارخودروشرکتهاصنعت و معدن

جواد توسلی مهر سکان دار سایپا شد| تیموری رفت

جواد توسلی مهر با موافقت وزارت صمت و هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از امروز سکان دار نارنجی پوشان جاده مخصوص می شود، پیش از این وی در سمت مدیرعامل ایران خودرو دیزل در صنعت خودرو مشغول به کار بود.

تولید و اقتصاد؛ جواد توسلی مهر با موافقت وزارت صمت و هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از امروز سکان دار نارنجی پوشان جاده مخصوص می شود، پیش از این وی در سمت مدیرعامل ایران خودرو دیزل در صنعت خودرو مشغول به کار بود. توسلی مهر دانش آموخته مدیریت فناوری اطلاعات است که در کارنامه کاری خود مدیریت شرکت ایسیکو، مدیریت لاستیک پارس، معاونت مدیرعامل ایران خودرو و معاونت برنامه ریزی پژوهشگاه نفت را دارا است.

گفته می شود که جواد توسلی مهر از زمان سکان داری ایران خودرو دیزل این شرکت تولیدی را به از زیان خارج کرده است. محمدعلی تیموری از سال ۱۴۰۰ با سکان داری نارنجی پوشان سعی در توسعه سبد محصولات داشت، باتوجه به اینکه بسیاری از پروژه های وی طی یکسال گذشته به دلیل چالش های مختلف در صنعت از جمله تغییر وزیر صمت به مرحله تیراژ انبوه نرسید، به نظر می آید با ورود توسلی مهر به نارنجی پوشان جاده مخصوص سبد محصولات سایپا متنوع و گسترده تر شود.

بنابراین باید منتظر بود تا جواد توسلی مهر برنامه دیگری مانند ایران خودرو دیزل جهت سوددهی گروه خودروسازی تعریف و آن را اجرا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا