اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاری

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران :برگزاری رویداد جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها

سحر بنکدارپور از برگزاری رویداد «جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها با موضوع Mobility & Logistics» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،سحر بنکدارپور ، با بیان اینکه لجستیک در اصطلاح به شبکه‌ای از فعالیت‌ها و خدماتی که جابه‌جایی فیزیکی کالاها در داخل و خارج از مرزها را پشتیبانی می‌کند، اطلاق می‌شود، گفت: لجستیک نقش حیاتی در راستای رشد اقتصادی کشورها ایفا می‌کند و به‌گونه‌ای که اهمیت لجستیک کارآمد در توسعه تجارت و رونق اقتصادی بر کسی پوشیده نیست. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در راستای ماموریت‌ها و اهداف مرکز رویدادی با محوریت حوزه لجستیک، برگزار کنیم.

وی با تاکید براینکه این رویداد نوآورانه با همت مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران و مشارکت صندوق پژوهش و فناوری وستا برگزار می‌شود، افزود: در این رویداد همچنین، اجزای اکوسیستم نوآوری نظیر معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نیز در کنار ما هستند.

رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران، با تاکید بر اینکه این رویداد با هدف جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه‌ریزی شده است، افزود: بعد از پایان مهلت دریافت طرح‌ها و ایده‌ها، طرح‌های منتخب با سطوح فناوری بالا که قابلیت حل مشکلات حمل و نقل و پشتیبانی کشور را دارا باشند، غربالگری شده و به جلسات منتورینگ راه ‌می‌یابند.

بنکدارپور در خصوص اهمیت برگزاری جلسات منتورینگ گفت: در رویدادهای گذشته مرکز نبود گفتمان مشترک تعامل دو طرف عرضه و تقاضای فناوری را با چالش‌هایی مواجه می‌کرد. از این رو، در این رویداد تصمیم گرفتیم، تیم‌های شرکت‌کننده بتوانند با نظارت منتورها برای روز پایانی رویداد و نحوه ارائه و مکالمات کسب‌وکاری جهت تعامل با سرمایه‌گذاران و اقناع آنها آماده شوند.

بنکدارپور ادامه داد: از این رو، در این رویداد از منتورهای مطرح در حوزه‌های تخصصی مرتبط با عنوان رویداد و منتورهای برجسته کسب‌وکار دعوت شده که تا روز پایانی رویداد، در کنار تیم‌ها باشند. جلسات منتورینگ فرصت‌های شبکه‌سازی و قرار گرفتن در مقابل سرمایه‌گذاران را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده و امکان عملکرد صحیح و تعامل متقابل را بیش از گذشته برایشان فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات منتورینگ و انجام فرآیندهای مورد نیاز تیم‌ها و شرکت‌های دارای محصول، طرح و ایده در مقابل شبکه سرمایه‌گذاران قرار خواهند گرفت. البته سرمایه‌گذاران شرکت‌کننده در این رویداد نیز به‌صورت هدفمند پایش و ارزیابی شده‌اند و طی رایزنی‌های صورت گرفته جهت حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال، بعد از ارائه تیم‌ها و تعامل با سرمایه‌گذاران در روز پایانی رویداد جلساتی بین این دو گروه برگزار شده و طی قراردادی مدل همکاری آنها مشخص شده و مورد توافق طرفین قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، شرکت‌ها، تیم‌ها و استارت‌آپ‌های مایل به جذب سرمایه، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد، فایل‌های ارائه خود را بر اساس قالب طراحی شده ارسال کنند. همچنین سرمایه‌گذاران مایل به سرمایه‌گذاری در تیم‌های مستعد رشد و خوش‌آتیه نیز می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیرماه برای حضور در این رویداد از طریق لینک https://tccim.ir/?addr=58u026 ثبت‌نام کنند.

رویداد «جذب سرمایه برای تیم‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوع Mobility & Logistics» در مردادماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا