اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتاهم اخباربانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورسصنعت و معدنصنعت ومعدنفن آوری و ارتباطاتویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

رئیس هیئت مدیره هلدینگ ترنا:مشکلات ارزی و تامین قطعات مهمترین چالش تولیدکنندگان است+ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، خانم دکتر لیلا مدیری ، رئیس هیئت مدیره گروه ترنا در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به خبرنگار ما گفت: این شرکت در زمینه صنعت خرده فروشی فعالیت دارد به نحوی که تکنولوژی های صنعت خرده فروشی را تولید می کند.

این کارآفرین کشور با بیان اینکه محل استقرار این کارخانه در شهرک صنعتی پیام کرج قرار دارد افزود: هلدینگ ترنا اقلامی همچون صندوق پرداخت،صندوق فروشگاهی، بارکد اسکنر،پرینتر، کیوسک های تعاملی بایامکس ، دیجیتال تایمر ها را در کشور تولید می کند.

خانم دکتر مدیری چالش های این صنعت را موضع ارز عنوان کرد و گفت: به هر حال تولید کنندگان برای تولید، نیاز به ورود قطعات و تجهیزات خود از خارج کشور هستند و با این شرایط نرخ ارز و مسایلی از این قبیل به مشکل خورده اند، لذا از مسئولین انتظار داریم بیشتر به فکر تولیدکنندگان باشیم که تولید متوقف نباشد چرا که وقتی ما نتوانیم مواد اولیه و تجهیزات خود را وارد کنیم ناچار تولید متوقف می شود و عده ای از همکاران ما کار خود را از دست می دهند که در این خصوص دولت باید نگاه ویژه ای به تولیدکنندگان و چالش های مورد اشاره آنها داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره گروه ترنا خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های این گروه در سال ۱۴۰۲ صادرات محصولات و توسعه آن می باشد که امسال دفتر خارج از کشور را فعال کردیم و به کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات خواهیم داشت.

این فعال اقتصادی بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را با کیفیت خواند و از برگزارکنندگان آن از جمله سازمان نظام صنفی رایانه ای تشکر کرد و این نمایشگاه را از بهترین نمایشگاههای برگزار شده عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا