انرژیتشکلهاتولید+صنعت و معدنهمایش و نمایشگاه

رویداد فناورانه پتروفن زون ۲ با حضور استصنا برگزار شد

رویداد فناورانه پتروفن زون ۲ که با حضور موثر و چشمگیر اعضای استصنا که در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر آغاز بکار کرده بود با سخنرانی مهندس احسان ثقفی رئیس هیات مدیره استصنا ، دکتر برزگر مدیرعامل منطقه ویژه و تنی چند از مسئولین و مقامات کشوری و لشگری بکار خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،در رویداد فناورانه «پتروفن زون ۲» ۱۹۰ تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منعقد شد.

بررسی میدانی حاکی از رضایت شرکتهای تولیدی و حوزه کارفرمایی از روند اجرایی رویداد داشته و بگفته دکتر کشکولی معاونت پژوهش منطقه ویژه پتروشیمی حضور و حمایت معنوی استصنا موجب رشد ۳۰۰ درصدی تفاهمات در این دوره شده که نشان از توانمندی شرکتهای حاضر در رویداد برای رفع نیازهای فناورانه حوزه پتروشیمی دارد.

براساس این گزارش اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران”استصنا”، مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان، فرمانده قرارگاه کربلا، فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و چهره‌های علمی استانی و کشوری در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر برگزار شد.

گفتنی است در این رویداد فناورانه از میان یک هزار و ۶۷۲ رزومه ارسالی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و پس از فرآیند مصاحبه تخصصی، ۳۵ شرکت از ۲۷ استان کشور انتخاب شدند که در نهایت به انعقاد ۱۹۰ تفاهم‌نامه برای حل تقاضاهای فناورانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موفق شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا