اهم اخباردارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصنعت و معدن

رویشی نو از مجموعه پژوهشگاه رویان

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت رویان بیان کرد: پژوهشگاه رویان را همه نمادی از اعتماد در حوزه درمان ناباروری و حرکت در لبه علم سلول های بنیادی در دنیا می شناسند. همتی که با تلاش های مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی آغاز و در این سالها به همت و پشتکار جوانان این مجموعه ادامه یافت.

این مقام مسئول گفت: در این سال ها تجربه های گرانقدری در بخش مهمی از حوزه زیستی اعم از تحقیقات در زمینه سلول های بنیادی و در نیتجه آن به کار گیری رده های سلولی تولید شده در مجموعه رویان پیگیری و اجرا شده است.

مهندس امیررضا اسکندری افزود: در این میان شاید جای توجه به تجاری سازی محصولات در کنار تحقیقات خالی بود، جایی که تاسیس و راه اندازی شرکتی به منظور توسعه تجاری سازی محصولات زیستی احساس شد.

وی عنوان کرد: به همین منظور شرکت توسعه تجارت رویان در آذر ماه سال ۱۳۹۸ با هدف تجاری سازی محصولات سلولی و توسعه فعالیت های بازرگانی در حوزه تامین، توزیع، بازاریابی و فروش تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی، بیولوژی و دارویی با همت شرکت فناوری بن یاخته های رویان، پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و شرکت گسترش صنعت علوم زیستی تاسیس شد.

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت رویان گفت: در حال حاضر علاوه بر همکاری با تولید کنندگان داخلی در زمینه محصولات زیستی و تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی و آزمایشگاهی، این شرکت نمایندگی فروش انحصاری محصولات WAK-CHEMEI در حوزه ذخیره سازی سلول های بنیادی بر عهده دارد و محققان و فعالین حوزه زیستی می توانند درخواست های خود را به منظور تامین محصولات “هیدروکسی اتیل استارچ (HES 6%)” و دی متیل سولفوکساید (DMSO) در دو درجه ساده و دکستران که کاربرد اساسی در جداسازی و ذخیره سازی سلول های بنیادی دارند به این شرکت اعلام نمایند.

اسکندری در پایان عنوان کرد: این شرکت بر این اعتقاد است که می توان با تکیه بر دانش فنی، مدیریتی و اجرایی در حوزه تجهیزات و مواد مصرفی، نیاز های اغلب مراکز فعال در حوزه های درمانی و تحقیقاتی کشور را محقق سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا