اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

عضو هیئت مدیره شرکت سنگان صنعت و استصنا: بحث تامین مواد اولیه و منابع مالی از معضلات مهم بخش تولید است

شرکت سنگان صنعت پروژهایی را در کشورهای عراق و سوریه داشته است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس حامد محبی عضو هیئت مدیره شرکت سنگان صنعت  گفت: شرکت دانش بنیان سنگان صنعت فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ به عنوان اولین تولید کننده فشارسنج و دماسنج های  صنعتی (گیج فشار و دما) در ایران آغاز نمود، پس از آن تمام تلاش خود را در جهت توسعه و افزایش تولید به کاربست و با به کارگیری دانش فنی روز کشورهای هلند و آلمان و توانایی های بالقوه داخلی، حیطه فعالیتهای خود را در زمینه طراحی و تولید سیستم های اندازه گیری فشار ، دما، شیرالات  و اتصالات ابزاردقیق  و تجهیزات حفاری گسترش داد.

عضو هیئت مدیره سنگان صنعت افزود: ترکیب عناصر تولید، فروش و تحقیق و توسعه نه تنها پاسخگوی سفارشات استاندارد،  بلکه قادر به برآورد ساختن نیازهای خاص مشتریان نیز می باشد.

ویژگی هایی از جمله قیمت مناسب، گارانتی دوساله، خدمات پس از فروش،  قابلیت رقابت با برندهای خارجی به لحاظ فنی و کیفی،  نوآوری و مشاوره های مهندسی فروش موجبات حسن شهرت داخلی و خارجی این مجموعه را فراهم ساخته است.

عضو انجمن سازندگان تجهیزان صنعت نفت کشور افزود : شرکت سنگان صنعت  موفق به عضویت در وندور لیست  شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران،  شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همچنین سایر شرکت های زیر مجموعه آنها شده است .

وی چالش صنعت را بحث تامین مواد اولیه و منابع مالی دانست و گفت: متاسفانه با توجه به شرایط خاص کشور و مسائل مربوط به ارز در خیلی از پروژه ها برگشت پول و یا سرمایه در گردش ما دچار مشکل می شود و ممکن است به نفدینگی و مطالبات به سال برسد و چالش دوم تامین مواد اولیه از منابع خارجی مشکلات خاص دارد.

محبی در پایان  دولت و شرکت های بزرگ نفتی  درخواست کرد تا تعامل خود را با انجمن ها بیشتر کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا