اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتحمل و نقلراه و مسکنصنعت و معدنصنعت ومعدنگردشگری

مجوز شرکت های هواپیمایی گران فروش، لغو می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر شرکت‌های هواپیمایی خارج از دامنه مجاز نرخی بلیت بفروشند لغو مجوز می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، مهرداد بذرپاش در آیین افتتاح طرح های فرودگاه مهرآباد گفت: صنعت یعنی مشتری مداری که به طور لحظه ای مردم آن را قضاوت می کنند. ممکن است برخی طرح ها از درجه اهمیت برای مردم برخوردار نباشد در صورتی که برای پیشبرد اهداف صنعت نیاز به آنهاست.

وی افزود: چند ایراد درباره مشتری مداری در صنعت هوایی وجود دارد که یکی از آنها کمبود ناوگان است و به هر نحوی باید ناوگان توسعه یابد، نمی توانیم مادام به مردم بگوییم تحریم هستیم. اگر برای توسعه ناوگان هوایی، شرکت های هواپیمایی نیاز به مجوز و یا تهاتر باشد وزارت راه حاضر است هر گونه تسهیلاتی در اختیار آنها قرار دهد.

وزیر راه ادامه داد: نکته دوم در رضایت مشتری مداری توسعه خدمات فرودگاهی است چون در هر کشوری که وارد می شویم از طریق محیط فرودگاه، آن کشور را قضاوت می کنیم.

بذرپاش تاکید کرد: برخی تجهیزات هندلینگ در فرودگاه ها دچار اشکال شده بود که در حال برطرف کردن آن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اینکه اخیرا بازار فروش بلیت دچار نوساناتی شده افزود: اگر شرکت های هواپیمایی، سقف قیمت ها را رعایت نکنند تا مرحله لغو مجوز آنها هم پیش می‌رویم و به عنوان وزیر راه پای این موضوع ایستاده ام .

بذرپاش تصریح کرد: وقتی سوخت ۶۰۰ تومانی در اختیار شرکت هواپیمایی قرار می دهیم یعنی نرخ آن در مقایسه با نرخ آزاد سوخت، تقریبا مجانی است و باید این تفاوت در قیمت ها هم محسوس باشد./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا