اهم اخبارحمل و نقلراه و مسکن

محدودیت عرضه بلیت ۶ میلیون تومانی اربعین در نخستین روز فروش

قرار بر این بود که فروش بلیت در مسیر تهران- نجف و تهران- بغداد از صبح امروز ۱۲ شهریور آغاز شود، اما مراجعه متقاضیان به سایت شرکت‌های هواپیمایی حاکی از عدم موجودی بلیت هواپیما در هر دو مسیر نجف و بغداد از مبدا تهران است.

روز گذشته سازمان هواپیمایی یکبار دیگر بر فروش غیرچارتری و نرخ مصوب ۶ میلیون تومانی تاکید کرد اما از امروز شنبه هم چنان دسترسی به بلیت ۶ میلیون تومانی تهران- نجف با عرضه محدود صورت گرفته است.

بازه زمانی پروازهای اربعین از ۱۵ تا ۳۰ شهریور است و سازمان هواپیمایی بارها بر رعایت قیمت تعیین شده در مسیرهای پروازهای مطابق با بخشنامه تاکید کرده است.

قیمت بلیت پروازهای اربعین در مسیر تهران و اغلب شهرها به نجف و بغداد ۳ میلیون تومان در مسیر یکطرفه و ۶ میلیون تومان در مسیر رفت و برگشت تعیین شده است.

طبق ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۱۵ شهریور تا ۳۰ شهریور امسال قیمت بلیت پروازهای اربعین از فرودگاه‌های مشهد، کرمان، یزد و زاهدان به نجف و بغداد و بالعکس به صورت یک طرفه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و به صورت دو طرفه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

قرار بر این است که فروش بلیت هواپیما فقط از طریق سایت رسمی شرکت‌ها و یا به صورت حضوری از دفتر فروش هر شرکت انجام شود. سازمان هواپیمایی در ابلاغیه شماره ۳ خود به شرکت‌های هواپیمایی درباره پروازهای اربعین هشدار داده است در صورت بروز تخطی از این بخشنامه مسؤولان شرکت هواپیمایی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. / ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا