اخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنهرمزگان

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان : واحد یک گازی نیروگاه قشم با سوخت گازوئیل راه‌اندازی شد

رضا مهرانی گفت: عملیات راه‌اندازی واحد یک گازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی غدیر قشم با سوخت گازوئیل، با موفقیت انجام شد.گفت: عملیات راه‌اندازی واحد یک گازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی غدیر قشم با سوخت گازوئیل، با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، رضا مهرانی در حاشیه راه‌اندازی این واحد گازی با اشاره به افزایش ۱۵۷ مگاوات به ظرفیت تولید جزیره قشم افزود: این عملیات به همت مدیران و کارشناسان توانمند شرکت تولید انرژی گستر قشم و با همکاری شرکت مهندسی قدس نیرو و مپنا توسعه سه در شرایط گرمای سخت و بی‌سابقه در کشور صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سوخت گازوئیل و گاز مایع لازم جهت راه‌اندازی و تولید واحد یک گازی نیروگاه به جزیره قشم ارسال شده است، اظهار کرد: احداث ۲ دستگاه مخزن ذخیره سوخت گازوئیل هریک به ظرفیت ۲۰ میلیون لیتر و همچنین ساخت ایستگاه‌های تخلیه و پمپاژ سوخت نیروگاه نیز از جمله اقداماتی بوده که در راستای راه‌اندازی این واحد با سوخت پشتیبان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان تاکید کرد: با تحقق تولید واحد یک گازی نیروگاه غدیر قشم با سوخت مایع و آزاد شدن ظرفیت سوخت گاز موجود در جزیره، امکان تولید واحد گازی کلاس F نیروگاه پاسارگاد قشم در شرایط اوج مصرف تابستان جاری فراهم شده است./ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا