اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورستجارتشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدن

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران: پرونده گروه ملی فولاد اهواز مجددا پس از ۱۲ سال به جریان افتاد

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران از به جریان افتادن پرونده شرکت گروه ملی فولاد اهواز (وابسته به امیرمنصور آریا) خبر داد و گفت: مطالبات شرکت از روه ملی فولاد اهواز حدود پنج هزار میلیارد تومان است که وصول آن منجر به بهبود کیفی معیشت بازنشستگان فولاد و توسعه اشتغال پایدار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، حسین وجودی یزدی در  حاشیه جلسه امضای تفاهم‌نامه شرکت خدمات عمومی فولاد ایران با شرکت بین‌المللی خدمات تجارت فولاد دالاهو با اعلام این خبر گفت: پرونده مطالبات شرکت از گروه ملی فولاد اهواز، موسوم به پرونده امیرمنصور آریا که بزرگترین پرونده حقوقی صندوق بازنشستگی است، پس از ۱۲ سال مجددا به جریان افتاده است.

مدیر عامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران با اشاره به اینکه مطالبات این شرکت در پرونده موسوم به امیرمنصور آریا حدود پنج هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: با حل و فصل این پرونده عواید آن به بازنشستگان فولاد خواهد رسید.

وی با اشاره به مبادلات تجاری شرکت خدمات عمومی فولاد ایران با گروه ملی فولاد اهواز در اواخر سال ۱۳۹۰، تصریح کرد: شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در این مبادلات تجاری مغموم شده و مطالبات آن به دلیل اطاله دادرسی و همچنین به دلیل عدم پیگیری، مشمول مطالبات سنواتی شده است و حتی با وجود آنکه برای هزار و پانصد میلیارد تومان از مطالبات شرکت، اجراییه صادر شده بود اما متاسفانه گویا اراده‌ای در گذشته برای پیگیری آن نبوده است.

به گفته وجودی، با توجه به اینکه گروه ملی فولاد اهواز هم‌اکنون در اختیار بانک ملی است، تیم مدیریتی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در راستای انجام وظایف قانونی خود رایزنی‌ با این بانک برای احقاق حقوق شرکت خدمات عمومی فولاد را در دستورکار خود قرار داده و خوشبختانه روند پیگیری‌های حقوقی موضوع مطلوب است.

وی ادامه داد: وصول مطالبات از گروه ملی فولاد اهواز، کمک به سزایی در ارتقای کمی و کیفی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران و صندوق بازنشستگی فولاد را در پی خواهد داشت که نهایتا منجر به بهبود کیفی معیشت بازنشستگان فولاد و توسعه اشتغال پایدار خواهد شد.

گفتنی است تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت خدمات عمومی فولاد ایران و شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو با حضور پیمان نوشادی، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد و حسین وجودی، مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران و حسین سلاسل، مدیرعامل شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو امضا شد.

این تفاهم‌نامه در راستای هم افزایی شرکت‌های زیر مجموعه موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد از طریق توجه به توانمندی‌های حوزه تولید و بازرگانی داخلی و خارجی امضا شد./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا