اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباردارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصنعت و معدن

مدیرعامل شرکت داروسازی راموفارمین:در تمام شاخص‌ها کارنامه مطلوبی داریم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت داروسازی راموفارمین برای بررسی و رسیدگی به عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ در ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ در محل قانونی این شرکت با حضور مدیرعامل و هیات مدیره و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو، مدیرعامل شرکت داروسازی جابر ابن حیان، نماینده شرکت آینده پویا، سهامداران، نماینده سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و سایر مدعوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، محمدرضا فرقانی مدیرعامل شرکت داروسازی راموفارمین در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره در سال ۱۴۰۱ گفت: در سال گذشته علیرغم وجود سخت‌ترین چالش‌های اقتصادی در صنعت دارو، این شرکت توانست با همدلی و همراهی یکایک پرسنل خود، فروش ۳۴۰۰ میلیارد ریالی را ایجاد و  ۱۱۹ درصد از بودجه فروش خالص (ریالی) را محقق کند. به این ترتیب، عملکرد فروش این شرکت نسبت به عملکرد فروش سال ۱۴۰۰ رشد ۱۳۹ درصدی را شاهد بوده است. همچنین در تمام گروه‌های دارویی فعال در این مجموعه از قبیل گروه شربت و قرص و کپسول، بودجه عددی بالای ۱۰۰ درصد محقق شد.

وی درباره عملکرد سال ۱۴۰۱ گفت: این شرکت با برنامه‌ریزی و پایش مستمر بازار مصرف و تولید، در یکایک شاخص‌های عملکردی مانند درصد تحقق بودجه تولید و فروش، درصد تحقق بودجه سود، نسبت بهای تمام شده به فروش، نسبت سود عملیاتی به فروش، نسبت سود خالص به فروش، نسبت تخفیفات به فروش و دوره وصول مطالبات کارنامه مطلوبی را کسب کرده است.

سپس نماینده سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی، گزارش حسابرس و بازرس قانونی را قرائت کرد.

لازم به ذکر است که گزارش حسابرس شرکت در سال مذکور مطلوب عنوان شده است. تصویب صورت وضعیت مالی-سود و زیان و گردش وجوه نقد برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱، انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس، اعلام روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت راموفارمین، تقسیم ۷۰ درصد از سود خالص در بین سهامداران و سایر موضوعاتی که در صلاحیت مجمع عمومی سالانه است، از دیگر مصوبات این مجمع بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا