اخباربرگزیدهاستان هااقتصاد و تجارتتجارتشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدنهرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: درخشش فولاد هرمزگان در سطح ملی و بین‌المللی با نهادینه شدن فرهنگ سازمانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: طی دو سال اخیر با تغییراتی که در رویکردهای سازمانی فولاد هرمزگان ایجاد شد، شاهد درخشش شرکت در سطح ملی و بین‌المللی بودیم و توانستیم پروژه‌های بزرگی را آغاز کنیم که با اجرای طرح نورد، شاهد خروج شرکت از تک‌محصولی و ایجاد ارزش افزوده خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی در جلسه اختتامیه ارزیابی بیست و یکمین جایزه ملی تعالی سازمانی، بیان کرد: کارکنان سختکوش فولاد هرمزگان با تلاش‌های شبانه‌روزی خود باعث درخشش شرکت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی شدند. طی دو سال اخیر شاهد تغییرات اساسی ازجمله برخی رویکردها و نهادینه شدن فرهنگ سازمانی و سیاست‌ها در فولاد هرمزگان و ادامه حرکت در مسیر تعالی بودیم.

وی افزود: دگرگونی‌هایی که در سیاست‌گذاری‌ها اتفاق افتاد و فرهنگ سازمانی پیاده شده در همه ابعاد شرکت، مبین ایجاد تحول در فولاد هرمزگان بوده و از جمله نتایج آن می‌توان به ثبت رکوردهای متعدد روزانه، ماهیانه و سالیانه اشاره کرد. همچنین طرح‌های توسعه‌ای شرکت پس از ۱۰ سال به مرحله اجرا رسیدند. در حالی که پیش از این، هیچ طرح توسعه‌ای در شرکت آغاز نشده بود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای مهم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به طور شبانه‌روزی طرح‌های توسعه‌ای در فولاد هرمزگان در حال انجام است. امیدوار هستیم طی یکی دو ماه آینده با کلنگ‌زنی طرح بزرگ نورد، فولاد هرمزگان پس از سال‌ها از تک‌محصولی رهایی پیدا کند. همچنین با بهره‌برداری از سه مگامدول یک میلیون و ۷۲۰ هزار تنی احیا مستقیم، با احتساب ظرفیت کنونی، ظرفیت واحدهای احیا مستقیم شرکت به حدود هفت میلیون تن خواهد رسید و به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی تبدیل خواهیم شد. در همین حال طی سال‌های آینده شاهد بهره‌برداری از طرح افزایش ظرفیت واحد فولادسازی از ۱.۵ میلیون تن به ۳.۲ میلیون تن خواهیم بود. به طور حتم با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، شادابی بیشتری میان کارکنان ایجاد می‌شود.

معروفخانی با اشاره به خوشنامی برند فولاد هرمزگان در سطح استان و کشور تصریح کرد: با تمهیداتی که اندیشیدیم، اکنون برند فولاد هرمزگان در سطح استان و کشور به عنوان یک شرکت فولادی نمونه مطرح شده و در همه عرصه‌ها پیشتاز است. همه مسئولان استانی به عملکرد درخشان این شرکت در صنعت فولاد در همه ابعاد اذعان دارند.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور تیم ارزیابی تعالی سازمانی در فولاد هرمزگان، عنوان کرد: همه مدیران و معاونان فولاد هرمزگان صادقانه در خدمت تیم ارزیابی تعالی سازمانی بودند و همه موارد درخواست شده در خصوص فرایندها و استراتژی‌ها در اختیار آن‌ها قرار گرفت. قطعا با برنامه‌هایی که تعریف خواهد شد، همه سازمان برای ادامه حرکت در مسیر تعالی سازمانی تلاش خواهند کرد. امیدوار هستیم گزارش پایانی تیم ارزیابی به صورت منصفانه و منطبق با واقعیت سازمان تنظیم شود و بتوانیم باز هم شاهد درخشش فولاد هرمزگان در جشنواره تعالی سازمانی با کسب تندیس باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا