اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتتشکلهاتولید+جامعه و سلامتدارویی، آرایشی و بهداشتیسلامتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

مدیرعامل گروه طناز گستر آسیا در گفت‌وگو با تولیدآنلاین مطرح کرد: محصولات آرایشی و بهداشتی رکن اصلی بهداشت کشور است +ویدئو

محمدرضا بحیرایی می‌گوید: در سال‌های اخیر صنعت آرایشی و بهداشتی از لحاظ برند و تنوع محصولات رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، دکتر محمدرضا بحیرایی مدیرعامل هلدینگ طناز گستر آسیا در آیین رونمایی از دو محصول جدید که در محل هتل استقلال برگزار گردید به خبرنگار ما گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی رکن اصلی بهداشت کشور است زیرا رسالت آنها پیشگیری از بیماری‌ها و کاهش هزینه‌های درمان می‌باشد.

بحیرایی در خصوص محصولات جدید بیان کرد: یکی از این محصولات شامپوی ضد ریزش مو است. ریزش مو و مسائل پوستی از لحاظ روحی و روانی در افراد تاثیرگذار است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

وی در ادامه گفت: دیگری یک برند مراقبتی پوست است که با قیمت مناسب و تنوع محصولات در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

بحیرایی افزود: این محصولات جدید در دفاتر توزیع مراکز استان قابل تهیه است و تا ۱۰روز آینده در داروخانه‌های تهران و تا یک‌ماه آینده در کل کشور نیز قابل دسترسی خواهد بود.

رئیس انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و عطریات در خصوص پروژه تولید بدون کارخانه گفت: در دنیا کارخانجاتی وجود دارد که به لحاظ رعایت مسائل محیط زیستی و اقتصادی برای صدها برند محصول تولید می‌کنند. به پیروی از این سیاست موفق، انجمن واردکنندگان عطریات و لوازم آرایشی شروع کننده این کار بود و تا امروز حدود صد نفر عضو این انجمن شده‌اند.

وی در ادامه گفت: تولید بدون کارخانه نیاز به شجاعت دارد و کارآفرینی برای کشور سرمایه بزرگی محسوب می‌شود. در چهارچوب قوانین کشور در حد توان به تولید کمک می‌کنیم و از دولت نیز انتظار حمایت از تولید را داریم ولی در بدنه دولت از شعار تا عمل فاصله است.

بحیرایی در خصوص ممنوعیت واردات بالک به خبرنگار تولیدآنلاین گفت: این موضوع بین مدیران دولتی و مسئولین در حال بررسی است و امیدواریم به زودی رئیس جمهور و وزیر صمت مساعدت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صنعت محصولات آرایشی پیش از انقلاب ضعیف بود و محصولات تولیدی تحت لیسانس برندهای خارجی بودند ولی این صنعت پس از انقلاب از لحاظ برند و تنوع محصولات رشد چشمگیری داشته است.

بحیرایی در خصوص چشم‌انداز صادرات در این صنعت افزود: اکثر تولیدکنندگان بدون کارخانه همان واردکنندگان برندهای برتر دنیا به کشور بودند و چون آموزش‌های مارکتینگ را دیده‌اند چشم‌انداز صادرات روشن است و اکنون نیز صادرات انجام می‌شود و در خصوص شوینده‌های خانگی نیز صادرات وضعیت مطلوبی دارد و صادرات در برندهای جدید نیز انجام می‌شود و پیش بینی این است که طی دو سال آینده رشد صادرات ۱۰برابری بشود.

مدیرعامل هلدینگ طناز گستر آسیا اظهار کرد: در کشور اهمیتی به صنعت آرایشی و بهداشتی داده نمی‌شود، سازمان غذا و دارو و سازمان‌های ذیربط بیشتر توجه خود را معطوف به تولید و تامین دارو کرده‌اند. از مسئولین تقاضا داریم به صنعت آرایشی و بهداشتی توجه بیشتری بکنند زیرا صنعت زیرساختی محسوب می‌شود و در سلامت جامعه نقش آفرینی می‌کند.

محمدرضا بحیرایی در پایان از نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی گفت و افزود: از مسئولان تقاضا داریم بیش از پیش از این صنعت به عنوان پایه اصلی فرهنگ بهداشتی کشور حمایت کنند همچنین این صنعت اشتغال دهها هزار نفر را تامین کرده است.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا