اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

مدیر بازرگانی شرکت کاریزاب و عضو استصنا: واردات مواد اولیه مشکل اصلی تولید کننده است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، مهندس مهدی زواره گفت: شرکت کاریزاب در سال ۱۳۶۰ با هدف ایجاد خودکفایی و کاهش وابستگی در زمینه تصفیه آب و فاضلاب تاسیس گردیـد و طی چنـد دهـه اخیـر بنیانگذاران و متخصصـین شرکت کاریزاب همگام با تحولات صنعت آب و فاضلاب به تولید دستگاه ها و مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب پرداختند.

شرکت کاریزاب طی چندین سال تلاش مستمر علمی وپژوهشی و بهره گیری از متخصصین داخلی و دانش روز توانسته است تا حد قابل توجهی نیازها و مشکلات صنایع مختلف برآورده کند و تولیدات شرکت کاریزاب در حد رقابت با محصولات شرکتهای اروپایی قرار گیرد و همچنین موفق به اخذ گواهینامه ها و تائیدیه های مختلف از مراکز معتبر علمی و پژوهشی بین المللی و داخلی گردیده است.

شرکت کاریزاب علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور تصمیم به حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای در زمینه تولید انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب، مواد شیمیایی ضد رسوب و خوردگی انواع کیت های سنجش را دارد.

این عضو استصنا افزود: دستگاههای آب شیرین کن این شرکت به کشورهای همسایه صادر می شود،

این عضو استصنا واردات مواد اولیه از مشکلات این شرکت دانست،وی درپایان خواستاردولت جهت حمایت از تولید کنندگان شد تا در صنعت نفت به خودکفایی کامل برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا