اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتتشکلهاتولید+جامعه و سلامتدارویی، آرایشی و بهداشتیسلامتشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدنهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

نایب رئیس انجمن واردکنندگان صنعت آرایشی، بهداشتی و عطریات کشور در گفت‌وگو با تولیدآنلاین مطرح کرد: رشد فروش سالانه ۴درصدی در صنعت آرایشی و بهداشتی+ویدئو

موسی احمدزاده می‌گوید: با توجه به رشد سالانه صنعت آرایشی و بهداشتی در دنیا، با طرح خلق برند مشترک در کازموپرایوت ایران نیز سهمی از بازارهای بین‌المللی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، دکتر موسی احمدزاده نایب رئیس انجمن واردکنندگان صنعت آرایشی، بهداشتی و عطریات کشور در خصوص خلق برند مشترک توسط کازموپرایوت در صنعت آرایشی و بهداشتی به خبرنگار ما گفت: با استقبال خوبی که از همایش کازموپرایوت انجام شد و تحقیقات میدانی و پژوهشی که صورت گرفت، متوجه شدیم اشخاص علاقمند به ورود به صنعت آرایشی، به دلیل نداشتن سرمایه کافی در برخی موارد، دور از نظارت وزارتخانه‌های مرتبط، روی به تولید کالاهای غیر استاندارد می‌آورند.

احمدزاده در ادامه افزود: خلق برند مشترک، بستر را برای ورود افراد علاقمندی که سرمایه کافی در اختیار ندارند مهیا می‌کند تا با کمترین سرمایه وارد بازار شده و در زمینه تولید، توزیع و صادرات در خلق این برند مشترک سهیم باشند.

وی با بیان اینکه عدم همبستگی و همگرایی در صنعت باعث شده سهمی در بازارهای منطقه‌ای و جهانی نداشته باشیم گفت: ضمن اینکه رشد فروش در صنعت آرایشی، بهداشتی و مراقبت‌های پوستی از هفت میلیارد عبور کرده و سالیانه حدود چهار درصد رشد نیز خواهد داشت.

این فعال صنعت آرایشی و بهداشتی عنوان کرد: یکی از اهداف این برنامه تجاری، ورود سازمان توسعه تجارت در جهت تشویق صادرات با شرکت در رویدادهای جهانی است تا تولیدکنندگان ضمن ارزش آفرینی برای ایران، ارزآوری نیز داشته باشند.

احمدزاده در ادامه گفت: این برنامه همچنین تولید کالای غیراصل و فعالیت‌های غیرقانونی را نیز به کمترین میزان خود می‌رساند، و تجربیات مفید افراد فعال در این صنعت نیز در اختیار دیگران قرار می‌گیرد. سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز از این طرح استقبال کرده‌اند.

وی اظهار کرد: کازموپرایوت حامی نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین است و قصد رونمایی از این برند در نمایشگاه را دارد.

عضو اتاق بازرگانی گفت: با برگزاری کارگاه‌های مختلف در اتاق بازرگانی ایران سعی بر این است که تولید کالای اصل و در نظر گرفتن نیاز و علاقه مصرف‌کنندگان داخلی و بین المللی فرهنگ سازی شود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: بایستی بوروکراسی‌های پیچیده برداشته شود و صدور مجوزها سرعت بخشد تا افراد بیشتری بتوانند در این صنعت سهیم شوند.

نایب رئیس انجمن واردکنندگان صنعت آرایشی، بهداشتی و عطریات ارزیابی خود از سال جاری و پیش بینی تولید را در سال آینده این‌گونه مطرح کرد: سال ۱۴۰۲ سال سختی بود ولی”از شرایط سخت موفقیت بسازیم” و “برند متمایز ایرانی خلق ارزش جهانی” شعار کازموپرایوت است.

وی گفت: در کمیسیون اقتصاد کلان اتاق ایران برای لایحه بودجه، از کمیسیون‌های مختلف نظرسنجی شده است که به مجلس ارائه خواهد شد. درآمدهای دولت از نفت و گاز کمتر شده و بخش خصوصی باید آماده فشار فزاینده به شرکت ها باشد، ولی باید با رشد اقتصادی جبران شود و دولت نیز برای افزایش درآمد خود باید قاچاق را به حداقل برساند.

این فعال صنعت آرایشی و بهداشتی در ادامه افزود: قاچاق دو میلیارد و صد میلیون دلاری با واردات از مبادی رسمی کاهش می‌یابد و با افزایش درآمد دولت، بودجه محقق می‌شود. سال ۱۴۰۳ گرچه با طوفان های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در منطقه و جهان برای ما همراه خواهد بود ولی با انسجام ملی و اتحاد استراتژیک آماده روزهای سخت هستیم.

موسی احمدزاده در پایان گفت: با توجه به استقبال زیاد از طرح برند مشترک، آماده دریافت انتقادات سازنده برای پیشرفت اقتصادی ایران، تولید متفاوت و صادرات محور ایران هستیم و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای رشد اقتصادی ایران به سمت توسعه یافتگی استقبال می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا