اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+دسته‌بندی نشدهشرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/مدیرعامل شرکت گیتی آسا و عضو استصنا:بزرگترین چالش صنعت را کمبود نیروی انسانی کارآمد است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، مهندس سید مهدی منصوری تهرانی گفت: شرکت تولیدی صنعتی و شیمیایی گیتی آسا فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ در استان اصفهان آغاز نموده و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید رنگ و پوشش‌های صنعتی و تخصصی فعالیت می‌نماید.

وی افزود:این شرکت با کنترل تولیدات و نظارت دقیق و تطابق محصول با استانداردهای ملی، جهت ۹ گروه از محصولات خود مفتخر به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران گردیده است.

مدیرعامل شرکت گیتی آسا بیان کرد:نظر به نیاز صنایع کشور در خصوص ارائه تولیدات خاص و نیز با هدف بومی‌سازی فناوری روز دنیا به‌منظور تأمین صددرصدی نیازهای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و بخش انرژی کشور، شرکت گیتی آسا از سال ۱۳۸۳ در زمینه تولید رنگ‌های تخصصی و رنگ‌های ورق رنگی پلی‌استر و PVDF بر اساس دانش فنی کمپانیKCC کره جنوبی تحت برند GITIKCC فعالیت می‌نماید.

منصوری تهرانی افزود: شرکت گیتی آسا در راستای تکمیل سبد محصولات خود و برآورده کردن نیاز کشور در زمینه رنگ و پوشش‌های صنعتی و تخصصی از سال ۲۰۱۳ همکاری با کمپانی Zetagi ایتالیا را آغاز و پوشش‌های مناسب برای خطوط لوله مدفون و نیز پوشش خمیری مناسب برای سازه‌های مغروق در آب را تحت برند GITIZETAGI تولید و به بازار عرضه نموده است.

این عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت کشور”استصنا”بزرگترین چالش صنعت را کمبود نیروی انسانی کارآمد دانست و گفت: نیروهای آموزش دیده خود را از سازمان جدا کرده و مهاجرت می کنند.

مدیرعامل گیتی آسا تصریح کرد: چالش دیگر تامین ارز برای شرکت است به صورتی که هیچگونه برنامه ریزی برای قیمت گذاری نمی توانیم داشته باشیم چرا که زمان در تخصیص ارز ، زمانی که ارز را به ما می فروشند، قیمت ارز و زمان تحویل ارز به فروشنده کالا  همگی نا مشخص  و مبهم هستند  که این چهار ابهام باعث جلوگیری از برنامه ریزی می شود که خود این مسئله باعث رشد تورم می شود.

این عضو استصنا افزود : وقتی تصیم  گیرندگان  مسائل اقتصاد از ساختار یک اقتصاد نباشند به طور معمول نمی توانند تصمیم درستی برای تولید و اقتصاد کشور بگیرند و برای همین تصمیماتی که در کشور در این حوزه گرفته می شود اغلب نادرست است و باعث ایجاد مانع برای تولید کشور می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا