اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/ مدیرعامل گروه اطلس ساراوان و عضو استصنا: تحریم‌های ناجوانمردانه مهترین مشکل تولیدکنندگان است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، دکتر داوود مهدی نیا گفت: گروه اطلس ساراوان در زمینه ساخت دستگاه‌های تهویه مطبوع برای پروژه‌های بزرگ صنایع پتروشیمی، نیروگاهی، صنعتی و تجاری از سال ۱۳۷۹ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع به طور گسترده فعالیت دارد.

این عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت افزود: گروه اطلس ساراوان برای ارتقاء محصولات خود دارای لیسانس از کارخانجات معتبر دنیا است و همچنین با تحقیقات و فراگیری تکنولوژی جدید در صنایع حرارتی و برودتی دنیا، دانش خود را به‌روز کرده است و این باعث می‌گردد تا مشتریان با اعتماد بیشتری محصولات را مورد بهره‌برداری و استفاده قرار دهند.

این تولید کننده کشور گفت: این شرکت  اخیرا در رابطه با هلیم و ال ان جی وارد حوزه های تک شده است. با توجه به اینکه گازهای ما سوخته می شود و ما باید این سرمایه ملی را ذخیره کنیم و این صنعت برای صادرات و انتقال خوب است در این صنعت خیلی عقب هستیم و کشور قطر در این حوزه پیشتاز است.

مهدی نیا افزود: امیدواریم با مشارکت اعضای انجمن استصنا این صنعت را پیش ببریم.

مدیرعامل گروه اطلس ساراوان تصریح کرد: مسئله ای که با آن چالش داریم مسئله حفظ انرژی است. متاسفانه مصرف انرژی در ایران با کل اروپا برابری می کند.  اگر این صنعت قوی شود جلوی تلفات انرژی را بگیریم.

وی افزود: مهمترین چالش صنعت، تحریم های ناجوانمردانه است، امیدواریم انجمن شرکتها را به مسئولین معرفی کنند تا خواسته تولیدکنندگان را عملی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا