اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتبازارتجارتتشکلهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

پیشکسوتان و ­چهره ماندگار صنعت نوشت افزار تجلیل می‌شوند

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور گفت: یک چهره ماندگار و ۶ پیشکسوت صنعت نوشت افزار فردا ۲۵ آبان در گردهمایی فعالان این حوزه تجلیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، صنعتکار افزود: در مراسم نکوداشت پیشکسوتان و گردهمایی فعالان عرصه نوشت افزار کشور، علاوه بر تقدیر از چهره ماندگار و ۶ پیشکسوت، ۲۰ کارآفرین برتر در حوزه نوشت افزار نیز تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف حمایت و تشویق تولیدکنندگان داخلی صنعت نوشت افزار برگزار می‌شود و شاخص‌هایی مانند نوآوری و خلاقیت در تولیدات، اشتغالزایی، خوشنامی در صنف، مردم داری، انجام مسئولیت اجتماعی و تامین نوشت افزار مورد نیاز در انتخاب تجلیل شوندگان این صنعت مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته دبیرانجمن صنفی کارفرمایی و تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، در این مراسم علی آقامحمدی مشاور اقتصادی رهبری، یاسر احمدوند معاون وزیر ارشاد، حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نماینده ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نماینده کمیسیون تولید ملی مجلس به همراه حدود ۶۰ میهمان از تهران، شهرستانها، اصناف، بازاریان و فعالان صنعت نوشت افزار حضور خواهند داشت.

صنعتکار درباره وضع تولید در صنعت نوشت افزار گفت: هم اکنون توان تولید کشور در ۶ کالای پر مصرف و اساسی در حوزه نوشت افزار از جمله خودکار، ماژیک، دفتر، پاک‌کن، مداد و ابزار اندازه‌گیری تامین کننده ۱۰۰ درصد نیاز کشور است.

گردهمایی فعالان عرصه صنعت نوشت افزار و مراسم تجلیل از پیشکسوتان و چهره ماندگار این صنعت ۲۵ آبان از ساعت ۱۸ در تالار خواجه نصیر مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود./خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا