اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتبازارتجارتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگینمایشگاه و رویدادتجاری

کسب تندیس برترین شرکت لوازم خانگی در سیزدهمین اجلاس رضایت مندی مشتری توسط شرکت همتا صنعت ویرا

گروه همتا در پاییز سال 1398 فعالیت خود را به صورت رسمی با تاسیس شرکت همتا صنعت ویرا آغاز کرد. در زمستان همان سال این شرکت برای اولین بار محصولات لوازم خانگی خود در گروه های برودتی،شوینده و کالای کوچک برقی با برند بلانتون به بازار ایران عرضه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)،این گروه پس از شروع فعالیت خود نیاز مبرم بازار لوازم خانگی را به بخش خدمات پس از فروش لمس کرد و پس از طراحی و خلق ایده های نو در حوزه خدمات پس از فروش ، اقدام به تاسیس شبکه خدمات پس از فروش با نام همتا سرویس ویرا کرد.

علاوه برتکمیل تدریجی سبد کالا بلانتون گروه همتاصنعت در راستای گسترش حوزه فعالیت و بهبود خدمات رسانی و همچنین ارتباط نزدیک تر با اقشار مختلف جامعه اقدام به تاسیس همتالونز با هدف ارائه انواع طرح ها و تسهیلات خرید کالا برای همگان کرد.

همتالونز با ساده تر کردن دسترسی مشتریان به کالا و همکاری با برترین بانک ها و موسسات کشور در تلاش برای ارائه برترین کالا ها و خدمات است.

این گروه در فصل دوم از سال ۱۴۰۱ اقدام به تاسیس کارخانه خود با نام مبتکران صنعت البرز کرد که قدمی بزرگ در راستای تحقق اهداف مبتکران صنعت در موضوع تولید و نظارت هرچه بیشتر بر سبد محصولات بلانتون بحساب می آمد. درحال حاضر در کارخانه مبتکران صنعت البرز متخصصین و کارشناسان زبده در حال تلاش برای بهبود کیفیت روزافزون و تامین نیاز بازار لوازم خانگی و مردم عزیز کشورمان هستند.

این کارخانه در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار محصولات تولیدشده خود را در دو گروه شوینده و کالای کوچک خانگی برقی با رعایت بالاترین استاندارد های جهانی در حوزه لوازم خانگی به بازار عرضه کرد.

گفتنیست که کارخانه مبتکران صنعت البرز با تلاش های شبانه روزی متخصصان توانسته خط تولید محصولات صوتی و تصویری خود را نیز راه اندازی کند و به ظرفیت بالایی در تولید کالا دست بیاید.

درسال ۱۴۰۲ این گروه با راه اندازی لجستیک مخصوص به خود با نام همتاترابر وارد حوزه حمل و نقل شد.هدف همتاترابر ارائه مطمئن خدمات ارسال کالا به سراسر ایران می باشد.ناوگان همتاترابر متشکل از مجرب ترین رانندگان است و از ابتدای فرایند دریافت کالا توسط ناوگان تا زمان تحویل کالا به مشتریان بیشترین نظارت بر این مسیر وجود دارد.

باید گفت در طول این دوره زمانی ۴ ساله و در شرف چهارمین سال روز تاسیس برند بلانتون، این گروه تا به امروز با پستی و بلندی های بسیاری مواجه بوده اما با همت تک تک اعضا خانواده بلانتون توانسته بر این چالش ها فائق بیاید و در سیزدهمین اجلاس رضایتمندی مشتری تندیس برترین شرکت را کسب نماید./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا