اخباربرگزیدهاهم اخبارتشکلهاصنایع دستیصنایع دستیصنعت و معدننساجییادداشت

یادداشت سید مرتضی حاجی آقامیری، منتخب دوره دهم اتاق بازرگانی در خصوص انتخابات اتاق

انتخابات دهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با حضور و مشارکت بخشی از فعّالین اقتصادی برگزار شد تا این نهاد مدنی ۱۴۰ ساله  در ایران، که از ابتدا منشأخیرات و برکات بسیار بوده است، همچنان به حیات خود ادامه دهد و خانه بخش خصوصی باقی بماند.

 اگرچه مشارکت در این انتخابات تا حد بسیاری کمتر از دوره قبل بود اما کسانی که علیرغم اقتصاد معطّل و کسب و کار مُقَفّل نامزد شدند یا آرا خود را به صندوق ها ریختند، نماینده همه فعّالان اقتصادی ایران بودند که به درستی از روزنه امید جامعه مدنی حراست و حفاظت کردند. پس امروز همه پیروزیم که در صحنه ای حضور یافتیم که هیچکس شکست نخورده است. که روزنه امید گشوده است و جامعه مدنی زنده.

اینجانب به عنوان احدی از منتخبین ضمن بیان مراتب سپاسگزاری خود از کلیّه حاضرین در این رویداد، از همه نامزدهای این انتخابات و سایر فعّالین اقتصادی دعوت می کنم که با  نگاه از نظّاره مودّت و معاضدت به یکدیگر و اتاق بازرگانی، اشدّ مساعی خود را برای همگرایی افزون تر و گشودن گره از کار مُلک و ملّت بکار ببندیم. باشد که بار دیگر باد نوشین ایران زمین وزیدن بگیرد و شجره امید و زندگی در فضای کسب و کار و سفره نیروی کار ارزشمند این کشور ریشه بدواند.

سیّد مرتضی حاجی آقامیری

۲۳ / اسفند / ۱۴۰۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا