خراسان جنوبیشرکتهاکشاورزی و صنایع غذایی

تروند زعفران قائن تولید کننده برتر در سطح کشور

محسن احتشام مدیر و بنیان گذار شرکت تروند زعفران قائن در گفتگو با شبکه ایران کالا گفت: قائنات مرکز کشت زعفران در ایران است که از سال ها پیش بهترین زعفران دنیا در قائنات کشت میشده و الان هم کشت میشود. کاری که ما در شرکت تروند زعفران انجام دادیم تلفیق تجربه بیش از صد سال کشت زعفران با صنعت زعفران است یعنی کنار تجربه ای که از پدران ما در رابطه با کشت زعفران به ما رسیده ما نسل جدید با آموختن علم این کار و تلفیق این دو با هم توانسته ایم اولین واحد اصولی فرآوری، بسته بندی و صادرات زعفران در کشور باشیم.

وی افزود: شرکت تروند زعفران در سال ۱۳۸۱ راه اندازی شد و ما هم بحث فرآوری زعفران را داریم و هم تولید فرآورده از زعفران و تروند زعفران اولین شرکتی است که تولید زعفران به روش علمی و اصولی و فرآورده از زعفران را در کشور انجام میدهد و به دنیا صادر میکند.

مدیر و بنیان گذار شرکت تروند زعفران قائن بیان کرد: ما صادر کننده نمونه در سطح کشور هستیم که به بیش از ۳۵ کشور صادرات انجام میدهیم و توانسته ایم ۶ دوره صادرکننده نمونه و برتر ملی باشیم و افتخار این را داشته باشیم که در سطح استان هم هر سال برترین صادر کننده زعفران باشیم همچنین واحد نمونه فرآوری از وزارت جهاد کشاورزی و واحد تولیدی نمونه صنعت معدن و تجارت و کارآفرین نمونه وزارت کار و امور اجتماعی را داشته باشیم.

احتشام گفت: ما با داشتن بیش از ۱۰۰ نوع بسته بندی زعفران براساس خواسته و نیاز بازار هدف، محصولی کاملا طبیعی و بدون مواد نگه دارنده ارائه میدهیم و از سال ۸۱ که تروند قائن راه اندازی شده است ما اجرا کننده مولفه های اقتصاد مقاومتی در تولید محصول اصیل ایرانی هستیم که این محصول را از خام فروشی و فله فروشی دور کرده ایم و فرآورده از آن تولید میکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا