اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتشکلهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوری

دفتر ارتباط با تشکل‌ها در دانشگاه صنایع و معادن ایران راه‌اندازی شد

سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران از آغاز به‌کار رسمی دفتر ارتباط با تشکل‌های صنعتی، معدنی، تجاری و علمی، هم‌زمان با روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، سیدعلیرضا شجاعی با تبریک روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی به تمامی سازمان‌های مردم نهاد گفت: تشکل‌ها از جمله نمادهای مشارکت مردم، مدنیت جامعه، بالندگی سرمایه اجتماعی و توسعه‌یافتگی یک کشور هستند.

وی افزود: هرچه در یک جامعه، تشکل‌ها فراگیرتر و فعال‌تر باشند، آن جامعه پویاتر می‌شود و فرهنگ‌سازی در آن سرعت می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران و مشاور وزیر صمت در ارتباطات راهبردی که خود عضو هیات مدیره چندین تشکل علمی کشور است، تاکید کرد: نهادهای اجتماعی و مدنی نقش بی‌بدیلی در آگاه‌سازی، اعتمادسازی و مطالبه‌گری دارند و می‌توانند باعث سلامت و رشد حکمرانی در یک کشور شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر ارتباط با تشکل‌ها در دانشگاه صنایع و معادن ایران برای اولین‌بار در یک دانشگاه یادآور شد: به‌دلیل تعاملات گسترده وزارت صمت با جامعه و داشتن ذینفعان متعدد و متنوع، مشاور وزیر در امور ارتباطات راهبردی منصوب شد که یکی از وظایف ایشان ارتباط با تشکل‌های مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت است.

شجاعی با بیان اینکه این دفتر تلاش می‌کند از ظرفیت تشکل‌های مختلف صنعتی، معدنی، تجاری، صنفی، علمی و تخصصی در حوزه‌های مرتبط با موضوعات مرتبط با وزارت صمت بهره‌ بگیرد، گفت: همینک سامانه جمع‌سپاری ذینفعان بخش صنعت، معدن و تجارت با عنوان سامانه «جذب صمت» فعال است و همه علاقمندان می‌توانند نظرات خود را در این سامانه مطرح کنند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا از تجربه و تخصص بالایی که در اعضای تشکل‌های علمی و تخصصی وجود دارد، در اتاق‌های فکر وزارت صمت و رویدادهای دانشگاه استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران همچنین گفت: در این راستا، تخفیف‌ها و تسهیلاتی را برای برگزاری جلسات هیات مدیره و مجامع، سمینارها و نشست‌های علمی و تخصصی، کرسی‌های آزاداندیشی، همایش‌های ملی و بین‌المللی و کلاس‌های آموزشی تشکل‌ها در دانشگاه قائل شویم و با آنها همکاری کنیم.

گفتنی‌است، دانشگاه صنایع و معادن ایران با ۳۰ سال سابقه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای برای بنگاه‌ها به عنوان مدرسه کسب و کار واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری به‌شمار می‌رود و ارتباط خوبی با تشکل‌ها دارد.

تشکل‌ها برای تعامل با دفتر ارتباط با تشکل‌های دانشگاه صنایع و معادن ایران می‌توانند با شماره ۰۲۱-۲۶۱۴۸۳۱۶ تماس حاصل کرده یا به سایت iuim.ir مراجعه کنند./ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا