کار و تعاون

فناوری‌های نوظهور در حوزه اقتصاد دیجیتال بررسی شد

به گزارش روز پنجشنبه از مرکز کار ایران، سعید سمیعی رئیس این مرکز و دبیر اولین کنفرانس علمی تخصصی و بین المللی متاراد در پنل تخصصی متاراد به معرفی اهداف برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و کنفرانس بین المللی و برنامه های دبیرخانه دائمی متاراد در خصوص برگزاری پنل های علمی تخصصی متاراد، بررسی علمی و تخصصی موضوعات مرتبط با اقتصاد دیجیتال، بلاکچین و متاورس پرداخت.

به گفته وی، مقرر شده است تا دبیرخانه دائمی متاراد هر هفته بصورت منظم پنل های علمی را در مراکز دانشگاهی، علمی، تحقیقاتی و همچنین دستگاه ها و سازمانه ای مرتبط با موضوع متاراد برگزار کند تا بتوان از نظرات اساتید و خبرگان بهره برد.

آشنایی با نظرات صاحبنظران، متخصصان، اسانید دانشگاه ها و چارچوب سیاست ها و ماموریت های هز سازمان از دیگر اهداف برگزاری این نشست هاست.

در این پنل علمی که با ریاست حجت الاسلام مهدی کشاورز از علمای حوزوی و دانشگاه و از اعضای شورای فقهی بانکداری کشور و با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم ، اساتید حوزه علمیه قم و انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه، اعضای کمیته فقهی شورای عالی فضای مجازی و سایر اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد، صاحبنظرانی از حوزه علمیه قم، دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور به ایراد سخن پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا