اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتولید+دسته‌بندی نشدهشرکتهاصنعت و معدنفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

قائم مقام هلدینگ آماک:محصولات این شرکت تحت لیسانس بوری ایتالیا در داخل کشور تولید و صادرات می شود+ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، مهندس داریوش امین ، قائم مقام شرکت آماک در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به خبرنگار ما گفت: این هلدینگ با سابقه بیست و سه سال فعالیت که در زمینه تولید انواع UPS، باطری شارژر و باطری می باشد که در یکی از شرکتهای تابعه به نام پرداس انرژی ، تولید باطری سولارکس را تولید می کند.

وی افزود : این هلدینگ از سال ۱۳۹۲ ، تولید داخل را تحت لیسانس شرکت ایتالیایی به نام بوری آغاز کرده که تمام محصولتمان را تحت لیسانس بوری ایتالیا تولید و به بازار ارائه می دهیم.

امین با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۲۲۱ پروژه نفتی انجام دادیم، گفت: در تمام سازمان ها، ارگان ها و بیمارستان ها، دستگاههای خود را ارائه دادیم.

وی افزود: در دو حوزه استاندارد و صنعتی فعالیت داریم، که در دستگاههای استاندارد با بیمارستان ها، بانک ها، سازمان و انواع بانک ها همکاری داریم .

قائم مقام هلدینگ آماک در خصوص چالش صنعت گفت: همه صنایع با چالش های خاص خود و مشترک مواجه هستند که ما در آماک سعی کردیم به نحوی چالش ها را پشت سر بگذاریم و روند تولید خود را به نحو احسن ادامه دهیم و این صنعت را خودکفا کنیم.

امین با بیان اینکه صادارت این شرکت با کشورهای همسایه از جمله عراق و روسیه با قوت برقرار است عنوان کرد: از جمله همکاری آماک با مراکز مختلف ستاد بازسازی عتبات عالیات،بیمارستان های مختلفی همچون بیمارستان زین العابدین کربلا و… را اشاره کرد و همه تلاش ما بر این است به بهترین شکل محصولاتمان را صادرات کنیم.

وی در پایان از مسئولین در خواست کرد با حمایت از تولید داخل ، موجب شوند تا بتوانیم محصولات جدید را بومی سازی کرده و ضمن خودکفایی به بهترین شکل کالاهای ایرانی به بازارهای صادراتی راه یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا