اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتاهم اخبارتولید+شرکتهاصنعت و معدنفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

معاون کسب و کار شرکت امن پرداز: چالش اصلی صنعت آی تی، مهاجرت نیروی کار متخصص است+ ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس علی کردستانی، معاون کسب و کار شرکت امن پرداز در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به خبرنگار ما گفت: این شرکت از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرده است و حوزه اصلی آن امنیت فناوری اطلاعات است.

کردستانی افزود : این شرکت تنها آنتی ویروس ایرانی را به نام پادویش ارائه کرده است که تقریبا تمامی همه سازمان های بزرگ کشور از آن استفاده می کنند و خوشبختانه هیچکدام از مشتریان ما با استفاده از این آنتی ویروس دچار مشکل نشده اند و اگر مسئله خاصی هم پیش آمده باشد به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته پاسخگوی مشتریان خود بوده ایم.

معاون کسب و کار شرکت امن پرداز با بیان اینکه محصول ویتو روم را برای استفاده از فروشگاههای پوشاک مردانه به بازار عرضه کرده ایم گفت: خوشبختانه بسیاری از برندها از این دستگاه استفاده می کنند . این محصولات قابلیت است که به جای اتاق پرو از آن استفاده کنند که علاقمندان با استفاده از وب سایت رسمی این شرکت استفاده کنند.

کردستانی با بیان این که محصولات این شرکت به کشورهای مختلفی چون سوریه و عراق صادر می شود، گفت: استفاده از امنیت فیزیکی، مثل استفاده از پلیس خارجی در یک کشور مفهومی ندارد ، استفاده از آنتی ویروس خارجی هم توصیه نمی شود.

معاون کسب و کار شرکت امن پرداز افزود: در سال گذشته یک آسیب پذیری بزرگ در سرورهای hp داشتیم تحت عنوان Ilo bleed که این باعث می شد کل سرور، اطلاعاتش از بین برود و صدمه سخت افزاری پیدا کند. که در این موضوع امن پرداز اولین در دنیا بود که با این چالش مبارزه کردیم که خیلی از خبرگزاری های خارجی من جمله بلومبرگ گزارش از این آسیب پذیری منتشر کرد.

وی چالش صنعت ی آی تی را نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: همچنین مالیات و بیمه و … هم مطرح است. در این زمینه افراد متخصص می توانند مهاجرت کنند و به صورت دلاری حقوق بگیرند لذا انتظار داریم مسئولین از این سرمایه انسانی و شرکت های فعال در حوزه آی تی حمایت لازم را داشته باشند تا به نحوی از این سیل مهاجرت جلوگیری شود.

کردستانی در پایان بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را خوب ارزیابی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا