اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتاهم اخبارتولید+شرکتهاصنعت و معدنفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

مدیرعامل شرکت توسعه انتقال آرین: نوع و تعریف حمایت دولت از تولید باید تغییر کند/ صنعت فاوا از ظرفیت بالایی برخوردار است+ ویدئو

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، دکتر سعید سامی ، مدیرعامل شرکت توسعه انتقال آرین در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به خبرنگار ما گفت: این شرکت دانش بنیان از شش سال قبل با هدف تولید تجهیزات شبکه و مخابراتی شکل گرفت و در این راستا برند ایزی گیگیز را ثبت کردیم.

وی افزود:اکنون در سطح طراحی تجهیزات فعالیت داریم،این تجهیزات کاملا در واحد تحقیق و توسعه طراحی می شوند، از سوئیچ های با ظرفیت پایین مورد نیاز بازار تا سوئیچ های ظرفیت بالا که محل مصرف آنها زیرساخت های ارتباطی کشور است طراحی داریم.

سامی خاطر نشان کرد: خط تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام داریم که دارای پروانه بهره برداری و تولید است و موفقق شدیم در بخش بازار مصرف کشور بازار مناسبی راداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه انتقال آرین در خصوص چالش این صنعت بیان کرد:یکی از مهمترین چالش ها نوع حمایت دولت است تا صحبت از حمایت می شود دولت قطع واردات را حمایت از تولید عنوان می کند، در صورتیکه،ما بیشترین حمایتی نیاز داریم ایجاد قرارداد و تفاهنامه برای حمایت از تولید است و این نباشد که بگوید بسازید و بسازید و اگر خواستیم می خریم، تولیدکننده تا یک جایی می تواند سرمایه گذاری و تولید کند.ما کالایی را تولید می کنیم و با کیفیت بالا و ضمانت و توقعمان این است که با تفاهم نامه با خرید از کالای ایرانی حمایت شود.

سامی تصریح کرد:یک مقدار دولت نیاز دارد در تعاریفش از حمایت از تولید تغییر ایجاد کند،برای اینکه بتوانیم با صنعت در سطح بین الملل هم سطح شود، در دنیا بهترین ها با ارزانترین قیمت خرید می شود،که بتوان زنجیره ارزش برای مصرف کننده خلق کرد، جنس خوب با کیفیت و قیمت مناسب داد، این ها رعایت شود اصل مسئله ما حل می شود ، برخلاف اینکه می گویند، صنعت فاوا”فناوری اطلاعات و ارتباطات” کشش ندارد، بازار بسیار خوبی است و با ظرفیت بالا دارد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم،که بتوان حداکثر نیازمندی بازار را تهیه کنیم و کالای با کیفیت عرضه کنیم،انتظار داریم مصرف کنندگان از تولید داخل حمایت کنند. و دولت بگذارند تولید با روش بین المل حمایت شود و هر چه دولت با ادبیات تولید بین الملل آشنا باشد رقابت پذیری در بازارهای جهانی نیز بالاتر می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا